Nou ik heb ook even battlefield 2 gekocht met de intentie om zonder gezeik online te knallen.... nee dus!!!
Wat is nou het geval?
Ik zal eerst even mijn systeem stecificaties posten:
CPU: Intel Pentium 540 3,2 Ghz
Mobo: Asus P5GD1 PCIx 16x
MEM: 2x 512mb ddr 400 dual channel 1GB totaal dus
Vkaart: XFX Geforce 6600GT 128 mb Gddr3
Eten: TAGAN 480W PSU (blackhawk ofzo)
Internet Connectie: Demon DSL Express 8 Mbit (wel genoeg dacht ik zelf)
Als ik nou met battlefield 2 single player ga spelen dan heb ik op 1280x960@75hz nergens last van!
Echter ga ik online spelen op servers met pingen van 40-50 dan krijg ik om de 3-5 sec een soort correctie wat je kunt zien van ik haal een haal naar rechts met mijn muis en dan wordt ik terwijl ik dat doe lijkt het wel onderbroken en wordt ik een fractie naar links gezet dus net alsof ie een stukje terug springt ofzo....... als ik ren dat krijg ik ook elke 3-5 sec een moment dat mijn geweer stottert (alsof ik even weer normaal loop en weer verder ren). Ik heb zelf een ping van 15-20.
Ik heb de game opnieuw geinstalleerd en heb alle temps gechecked van mijn hardware (perfect) maar beiden heeft niks verholpen.
Dus zeg het maar mensen.... ik weet het echt niet...
Mijn dank is groot. (uiteraard)
Wat is nou het geval?
Ik zal eerst even mijn systeem stecificaties posten:
CPU: Intel Pentium 540 3,2 Ghz
Mobo: Asus P5GD1 PCIx 16x
MEM: 2x 512mb ddr 400 dual channel 1GB totaal dus
Vkaart: XFX Geforce 6600GT 128 mb Gddr3
Eten: TAGAN 480W PSU (blackhawk ofzo)
Internet Connectie: Demon DSL Express 8 Mbit (wel genoeg dacht ik zelf)
Als ik nou met battlefield 2 single player ga spelen dan heb ik op 1280x960@75hz nergens last van!
Echter ga ik online spelen op servers met pingen van 40-50 dan krijg ik om de 3-5 sec een soort correctie wat je kunt zien van ik haal een haal naar rechts met mijn muis en dan wordt ik terwijl ik dat doe lijkt het wel onderbroken en wordt ik een fractie naar links gezet dus net alsof ie een stukje terug springt ofzo....... als ik ren dat krijg ik ook elke 3-5 sec een moment dat mijn geweer stottert (alsof ik even weer normaal loop en weer verder ren). Ik heb zelf een ping van 15-20.
Ik heb de game opnieuw geinstalleerd en heb alle temps gechecked van mijn hardware (perfect) maar beiden heeft niks verholpen.
Dus zeg het maar mensen.... ik weet het echt niet...
Mijn dank is groot. (uiteraard)