Toon posts:

[Laptop] Problemen met W-Lan op Hp laptop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb vorig week woensdag heb ik een nieuwe Hp Pavilion Zd8000 gekocht.
Maar zit met het volgende.
Er staat dat er een W-Lan moet zijn,heb ook drivers van bij mee geleverd gehad.

Maar hij doet het dus niet,ik de drivers al geinstalleerd,maar op geen enkel manier krijg ik de W-Lan aan.

Weet misschien één van jullie hoe dat het werkt?

Heb al op de Hp site gekeken,alleen heb nix gevonden,en met google kwam ik ook nie verder.

Dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Heb je al op het knopje van de WLAN gedrukt? :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja,daar heb ik al opgedrukt.

Maar die zou gaan moeten oplichten,alleen dat gebeurd niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:54:
Ja,daar heb ik al opgedrukt.

Maar die zou gaan moeten oplichten,alleen dat gebeurd niet. ;(
d'r staat standaard toch een image op die laptop... heeft dat lampie het uberhaupt ooit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:57:
[...]

d'r staat standaard toch een image op die laptop... heeft dat lampie het uberhaupt ooit gedaan?
Nee,er stond niets op.
Dus kan sowieso niet weten als hij het ooit heeft gedaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:57
Ik heb ook een HP (een NC6000) en daarbij kun je WLAN (en het knopje daarvoor) in de bios uitschakelen. Misschien kun je daar nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
biobak schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:02:
Ik heb ook een HP (een NC6000) en daarbij kun je WLAN (en het knopje daarvoor) in de bios uitschakelen. Misschien kun je daar nog eens kijken.
Zal meteen even checken! :)

Edit:
Hij stond al aan,dus jah weet het niet.. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Misschien even bellen met HP aangezien er toch iets meer mis lijkt te zijn? Of naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12
Meestal moet je nog een bepaald programma installeren om dat knopje te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag met me laptop naar de winkel gegaan,en ze wisten het zelf ook niet.
Ze kregen het ook niet aan de praat.

Want je kan hem wel aan en uit zetten in de Bios,en ik heb wel drivers bij gekregen.
En hij vond het ook al raar dat er een knop op zat en dat er dan geen W-Lan aanwezig is.

Wat zouden jullie doen in dit geval?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Open schroeven en kijken of er een minipci kaartje in zit?

Of gewoon naar de winkel/hp terug, garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

openschroeven is zonde van je garantie.
Kan je in apparaatbeheer kijken of ie die wifi kaart wel ziet?
Werkt de draadloze software (icoontje rechtsonder, klik er een hard op?)?

winkel moet het oplossen, je betaald ervoor tesnlotte! Lekker knullig dat ze je zo weg sturen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja,Er is nergens een WiFi te bekennen,die mensen van de winkel konden het ook niet vinden.
Hij kwam tenslotte tot de conclusie dat het er niet op zat.

Toen heeft hij mij een W-Lan kaart meegegeven....
Maar het lijkt dat ze me willen weg loozen door een kaart te geven.

Ga morgen maar eens terug,want heb 1500 euro betaald.En zijn de gegevens niet eens juist wat ze mij hebben verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phirox356
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-06-2020
Het WLAN knopje doet vaak niks anders dan je hardware op enabled zetten. Dit kan je ook handmatig doen ipv het stukje software wat erachter hangt. Door naar je System->Device Manager te gaan. Dan kies je je wireless lan kaartje uit het rijtje, en bij advanced properties heb je vaak een optie in de trant van "Device Enabled" ofzo, "Power" iets in die richting. Wat waarschijnlijk nu op Disabled staat en je dan even op Enabled moet zetten.

Proberen waard lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phirox schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:31:
Het WLAN knopje doet vaak niks anders dan je hardware op enabled zetten. Dit kan je ook handmatig doen ipv het stukje software wat erachter hangt. Door naar je System->Device Manager te gaan. Dan kies je je wireless lan kaartje uit het rijtje, en bij advanced properties heb je vaak een optie in de trant van "Device Enabled" ofzo, "Power" iets in die richting. Wat waarschijnlijk nu op Disabled staat en je dan even op Enabled moet zetten.

Proberen waard lijkt mij :)
Dat is het juist,die laptop ziet nergens een W-Lan kaartjuh.
In de bios heb je een optie om het enable of disable te doen,en daar staat ie op Enable.
Dan is het toch gwn aan lijkt me?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinesmurf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2021
Jieve,

Als het niet in HW MGR staat, vrees ik dat:
- ofwel is het WLAN kaartje fysiek defect en detecteert je PC / Windows het kaartje niet;
- ofwel is het WLAN kaartje fysiek defect en detecteert de PC / Windows het niet goed -> in dat geval kan je het in Hardware Manager wel terugvinden met een geel uitroepteken, of onder het titeltje "overige hardware" ("unknown hardware");
- ofwel zit er geen WLAN kaartje in (waar ik voor vrees als ik alles zo lees)..

In alle gevallen terug naar de shop...
in de eerste 2 gevallen moet er een ander miniPCI kaartje in (als HP het niet doet en het een winkel is beetje een deftige respectabele medewerkers, stoppen ze dat er voor jou in);
in het laatste geval zit er geen in en moet er eentje in komen - tenminste, als je er voor betaald had (zie factuur, en ik ga er van uit dat je daar wel voor betaalde ;))

Succes....

Dominic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29
Ben je er trouwens zeker van dat er wlan voorzien was op het model laptop dat jij hebt gekocht?
Mijn moeder heeft ook een laptop met lampje en knopje voor wlan en bluetooth, maar dat zijn optionele modules die ze niet heeft.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kleinesmurf schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:44:
Jieve,

Als het niet in HW MGR staat, vrees ik dat:
- ofwel is het WLAN kaartje fysiek defect en detecteert je PC / Windows het kaartje niet;
- ofwel is het WLAN kaartje fysiek defect en detecteert de PC / Windows het niet goed -> in dat geval kan je het in Hardware Manager wel terugvinden met een geel uitroepteken, of onder het titeltje "overige hardware" ("unknown hardware");
- ofwel zit er geen WLAN kaartje in (waar ik voor vrees als ik alles zo lees)..

In alle gevallen terug naar de shop...
in de eerste 2 gevallen moet er een ander miniPCI kaartje in (als HP het niet doet en het een winkel is beetje een deftige respectabele medewerkers, stoppen ze dat er voor jou in);
in het laatste geval zit er geen in en moet er eentje in komen - tenminste, als je er voor betaald had (zie factuur, en ik ga er van uit dat je daar wel voor betaalde ;))

Succes....

Dominic
Hij is niet aanwezig.
Want die mensen uit de winkel zeiden dat zelf ook.

Nu heb ik gebeld naar de winkel,en ze zeiden je kan hem kopen ruilen.
Wat moet ik doen?
Gwn een kaart bij laten zetten,of een nieuwe laptop uitzoeken.
Was 1500 euro kwijt voor deze,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
naftebakje schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:49:
Ben je er trouwens zeker van dat er wlan voorzien was op het model laptop dat jij hebt gekocht?
Mijn moeder heeft ook een laptop met lampje en knopje voor wlan en bluetooth, maar dat zijn optionele modules die ze niet heeft.
Nou,die mensen van de winkel hebben mij verteld dat het er allemaal op zit.
Dus dan ga ik er van uit dat dat zo is toch?!
Pagina: 1