Enermax Noisetaker 701 opgeblazen...

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Hedenavond heeft mijn pas nieuwe (zo'n 2 maanden oude) Enermax Noisetaker 701 besloten om zichzelf spontaan van het leven te beroven toen ik de powerknop van mijn Stacker had ingedrukt. Er zit nu een behoorlijke laag dikke witte smurrie in de voeding en deze stinkt nu trouwens ook behoorlijk. :'(

Maar goed, aangezien deze voeding stroom leverde aan ca. 3000 euro aan componenten zou ik graag even van iemand anders horen of dit voorval wellicht schade aan deze componenten heeft kunnen veroorzaken (en ik zometeen met een gerust hart kan flauwvallen) of dat ik zometeen naar bed kan en rustig kan slapen met het idee dat ik over een paar dagen alleen een nieuwe voeding hoef aan te sluiten en dat mijn systeem vervolgens weer prima werkt...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Natuurlijk *kan* zoiets schade veroorzaakt hebben...

Maar *of* het dat ook gedaan heeft is iets wat je alleen zelf kunt nagaan. Dit topic heeft dus geen enkel zin (nachtrust valt voorzover het ergens op GoT on-topic is eerder onder HK dan OH :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.