Toon posts:

[BF2] hoge ping probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

even een vraagje sinds 1,5 week heb ik enorme connectieproblmen bij bf 2
en daarmee bedoel ik ping van 1000, 900 en dan zakt het af naar 400 en dan weer omhoog naar 700 etc. kan niks doen in het spel.

Hiervoor was dat nooit in geen enkele server, dus dat vind ik raar.

Ik heb al via uitvoeren gepingt naar een server en daar kreeg ik uitslag van gemiidelde 813 ms.
toen ik echter pingde naar een server van i3d kreeg ik gemidelde 11 ms en zo is het altijd al geweest

ik heb ook nog geprobeerd om me router en switch eentijdje uit te zetten maar hielp ook niks, poort 4711 openen hielp ook niks.

wat kan ik hieraan doen? het is niet fijn..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Hoe zit je thuisnetwerk in elkaar? En wat voor verbinding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Thuisnetwerk zit zo

We hebben een speedtouch 570i en dat is een multipc modem met wifi

Vanaf deze speedtouch loopt een utp kabel naar een switch toe waarvandaan een kabel loopt nar me pc toe en en kabel naar nog een pc , en 1 kabel naar een andere switch waarop me ps2, xbox zijn aangesloten.

Verder zit de pc beneden erop aangesloten en dat is via wifi dus draadloos, en nog een laptop via wifi

Als ik speel staan al shet ware 2 pc's aan me eigen pc en die andere pc die alle 2 via utp verbonden zijn aan de switch.

Me adsl abbo is ADSL BASIC van KPN, 3200 kb down en 640 kb up

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 16:36

Rayzman

+31 Rayzman

Heb je het bij alle servers, want ik heb het ook sinds kort op de DJMantri server, pings van 900+. Op de I3d servers niet.De DJMantri server staat in de UK dus ik denk dat het daaraan ligt. Ik heb het namelijk ook weleens met UK servers van Joint Operations.

specs pc

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

Stewie!

Keen must die!

Een hoge ingame ping geeft aan dat er packetloss optreedt tussen jouw pc en de server.
Packetloss krijg je bijvoorbeeld door een slecht ingestelde wifi verbinding.

Poort 4711 openen helpt niets, die poort wordt alleen gebruikt door de externe RCON tools

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

probeer sowieso eens hoe het gaat als je de rest van de pc's uit hebt staan, liefst met je pc rechtstreeks aangesloten op je adsl modem. zodat je interne factoren kan uitsluiten (router, switch, utp, data van andere pc's)

Verwijderd

Topicstarter
Bij i3d servers heb ik het niet en bij andere ook niet.

zal wel aan die ene server gelegen hebben, maar toch raar dat de rest wel goede ping heeft en ik niet.

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 15:33
Mijn neef had ook problemen met hoge ping en soms helemaal geen connectie, in het instructie boekje van BF2 staan de poorten die je moet doorsturen. Dat heb ik bij hem ook ingesteld en sindsdien heeft hij geen problemen meer.

Ik heb alleen de poorten voor het spel doorgestuurd, want er staan ook server poorten in.

There is no knowledge, that is not Power!

Pagina: 1