Toon posts:

Hoe krijg ik album illustraties op mijn Ipod color

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje zoeken (...kan aan mij liggen hoor) heb ik niet kunnen vinden wat ik zocht.

Hoe krijg ik album illustraties in Itunes en vanaf daar ook op mijn Ipod weergegeven?
Overal wordt gesproken over FetchArt voor de Mac, maar ik ben een windows gebruiker. Welk alternatief is daarvoor? ...of is er evt een alternatief voor Itunes?

mocht hier toch elders info over op tweakers-forum staan, meld het dan even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Rechtermuisknop op nummer/selectie > Info tonen > Tabblad illustratie > Toevoegen...

Ik heb geen iPod met kleurenscherm maar ik vind het zonet in 2 seconden.
Album art is overgens overal te downloaden en vaak inbegrepen in de id3 tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijker is om alle nummers te selecteren van een album. Vervolgens sleep je vanuit een andere applicatie (browser) je plaatje in het illustratiekader. Moet je wel eerst je kader laten tonen. Linksonder de vierde button en dan komt er een venster tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
iTunesArtImporter gebruik ik onder windows.

http://www.yvg.com/itunesartimporter.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor de volledigheid nog het volgende.
Zorg dat je in iTunes via het menu Bewerken>Voorkeuren in het tabblad iPod de opties "Alle nummers en afspeellijsten automatisch bijwerken" en en vinkje bij "Albumillustraties op deze iPod weergeven" hebt staan. Anders zie je ze nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik heel moeilijk wil doen hoor, maar iTunes stopt dan toch in elk bestand een ongecomprimeerde versie van je album-art? daar gaat je enorme opslagcappaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ach, hoegroot is zo'n plaatje, een paar kb, dat maakt echt niet zoveel uit.
Pagina: 1