Toon posts:

Aansluiten van LCD, DVD, Receiver en Speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij inlichten hoe ik het beste mijn:

....Sony LCD( met YUVcomponent, Scart en S compsite) op DVD met Scart en component kan aanluiten?

....mijn DVD speler(onkyo dv-sp402) naar receiver( Onkyo sr 502e) via coax of optisch(glasvezel moet aansluiten?

...en hoe ik mijn receiver moet aansluiten op mijn Kef Q5 zuilen speakers en Q6c center?

Anybody? _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:29:
Kan iemand mij inlichten hoe ik het beste mijn:

....Sony LCD( met YUVcomponent, Scart en S compsite) op DVD met Scart en component kan aanluiten?

....mijn DVD speler(onkyo dv-sp402) naar receiver( Onkyo sr 502e) via coax of optisch(glasvezel moet aansluiten?

...en hoe ik mijn receiver moet aansluiten op mijn Kef Q5 zuilen speakers en Q6c center?

Anybody? _/-\o_
Redelijk makkelijk gelukkig :)

Je speakers via normaal speakerkabel op de front aansluitingen en centre aansluiting achter op je receiver (kijk even in de manual en op de achterkant). Gewoon losschroeven en de blote draad in het gat stoppen en weer aandraaien.

Dvd speler gewoon via een coax kabeltje op de dvd-ingang van je receiver aansluiten. Vervolgens met een component kabel vanuit je dvd-speler naar de tv toe. Vergeet niet in het menu van je dvd speler aan te geven dat deze een yuv signaal moet weergeven.