Ik heb hier al een hele tijd een windows 2000 server draaien met daarop een Apache webserver nu is het zo dat als ik een bestand op de apache server zet om te downloaden dan loopt dit maar met 50k/sec ( hij begint op 100k/sec en loopt vrijsnel terug naar 50k/sec) terwijl ik met ftp naar diezelfde server wel 9mb/s haal.
De server is een:
Windows 2000 AV SP4
512 MB
P4 2.0
2 * 80 GB mirror
3 * 160 GB raid 5
2 * intel 10/100 in een team (maar ook met een enkele kaart heb ik hetzelfde probleem)
De switch waar het over gaat is een 3com 3300XM maar ook een andere switch geeft hetzelfde probleem
De Clients zijn Windows XP Prof SP2 + updates
De firewall staat op zowel de server als de client uit
Er draaien 2 apache instances als ik kijk met "Task manager" 1tje van 25mb en 1tje van 5mb geheugen gebruik
Iemand enig idee wat het probleem is ? ik heb apache al meerdere keren gestopt en gestart maar het mag allemaal niet baten
Ik denk wel heel sterk dat apache het probleem is
De server is een:
Windows 2000 AV SP4
512 MB
P4 2.0
2 * 80 GB mirror
3 * 160 GB raid 5
2 * intel 10/100 in een team (maar ook met een enkele kaart heb ik hetzelfde probleem)
De switch waar het over gaat is een 3com 3300XM maar ook een andere switch geeft hetzelfde probleem
De Clients zijn Windows XP Prof SP2 + updates
De firewall staat op zowel de server als de client uit
Er draaien 2 apache instances als ik kijk met "Task manager" 1tje van 25mb en 1tje van 5mb geheugen gebruik
Iemand enig idee wat het probleem is ? ik heb apache al meerdere keren gestopt en gestart maar het mag allemaal niet baten
Ik denk wel heel sterk dat apache het probleem is