Toon posts:

Zalman reserator plus of coolermaster aquagate?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, khad graag jullie mening eens gewete over welke van de 2 koeling systemen nu hetbeste is....ik kijk niet naar de handigheid, maar wel naar de prestaties. Ofwel de Zalman reserator plus, ofwel de Coolermaster aquagate....

Bedankt voor jullie hulp...

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Hier is echt zooo veel over te vinden.. Een beetje search en je vind zomaar het zalman reserator topic. Daarnaast kun je via google ook een zee aan reviews vinden..

Ik kan hier natuurlijk ook een gigantische beschouwing neerzetten van deze koelsystemen, inclusief alle voordelen en nadelen, maar ik denk dat je eerst zelf maar eens moet gaan zoeken. :)

Ik heb zelf de Reserator, en zolang je niet met de PC gaat slepen is dat de ideale oplossing. Groot installatiegemak, goede koelprestaties, zeer stil. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door frankknopers op 11-09-2005 18:47 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er veel info te vinden is over deze 2 producten en ik heb zeker de search en google geprobeerd.

Maar reviews e.d. heben altijd andere systeem specs (intel/amd 2500+ 3.0 ghz enz, enz....)
kvroeg mij gewoon af of julie wisten of de koelprestaties van het eene product nu merkelijk beter zijn dan die van het andere

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja.. met een beetje search werk kan je dit idd zelf vinden :)

Er zijn zeer veel Revieuws geschreven over deze twee systemen en deze zal je dan ook met google makkelijk vinden :) Ook hier op GoT kan je met een beetje zoeken een hoop info vinden over beide setjes :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.