Toon posts:

Moto E398 wil niet flashen.. :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeu ik heb een Motorola E398 T-mobile...

En ik heb gehoord gelezen dat je hem kan flashen met allerlei progies.. maar het lukt niet :@

Ik sluit hem aan op de pc met de usb kabel en hij herkent hem gewoon als harde schijf (die 64) mb..

en daar kank dan owk gewoon foto's en muziek enz enz op en af halen..

Maar met het progie PST werkt ie niet kan die nix vinden hij zegt met pk2 dat de tel niet in aangesloten (terwijl die dat wel is) :@

Ik heb op een site gelzen hoe je makkelijk en snel kan flashen via'' MultiFlashFlex '' en heb na uren zoekken alle benodigde sofware. gevonden en gewownload maar hij zegt de hele tijd dat id enie taaan gesloten is terwijl die dat wel is en hij hem wel ziet.. als schijf..

ik snap er nix van heb owk al 2.0 usb driver herinstall gedaan.. en echt alles geprobeert wie weet hier een oplossing voor... please. want ik wordt echt al bijna GEK hier.

En jah ik heb alle updates netjes gedaan .. ivm sp2 enz enz.

hij zegt owk reconect phone enz terwijl die AANGsloten is

ik zet nu maar rustig muziekje op voordat ik zelfmoord neigingen krijg..

Verwijderd

je moet em niet als harde schijf herkenning instellen op je telefoon je moet em als fax/email functie instellen bij verbindingen. en als je dat gedaan hebt kan hij misschien om drivers vragen zo ja mail mij naar kadir890@hotmail.com dan kan ik je die drivers toe sturen. en kan je die multi flash flex programma enz naar mij toe sturen??

veel succes :*)