Nieuwe prepay mobiel

Pagina: 1
Acties:

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 12:57
Hoi,

Ik heb momenteel een Sony ericsson T610 en ik zou graag een andere telefoon willen omdat te eerste is de batterij niet helemaal super meer en ten tweede begin ik hekel aan het apparaat te krijgen en ten derde ik bel bijna nooit. Nou moet het niet een zeer duur mobieltje worden.
Ik heb nou vodafone, maar zou daar graag weg willen en het liefste naar HI omdat ik dan 10 euro beltegoed kan kopen i.p.v altijd dat dure 20 euro begin bedrag bij vodafone. Ik zou wel graag willen dat het een leuke toestel is waar ik wel iets mee kan. Waar ik genoeg accessiores voor kan vinden, spelletjes, ringtones... eventueel een radio of mp3 speler... zou hem eventueel ook willen simlock vrij maken. De toetsen moeten niet te klein zijn als met de T610. En het liefst denk ik aan Samsung of nokia.

Wie kan mij een goed mobieltje aanraden die praktisch is en waarmee je veel mee kan doen.
Het moet wel een pre-pay worden want ik zit niet te wachten op abbonements kosten..
Kan ik beter een simlock vrije kopen of de simlock eraf laten halen?
Weet iemand misschien of je bij t-mobiel of orange ook minimaal 10 euro beltegoed kan krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Robin4 op 11-09-2005 17:03 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• Robin4
Is mijn topic te stom ofzo waarom ik geen reactie krijg?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:45
Voor zover ik weet zijn er geen prepay mobieltjes zonder simlock. Tenminste, zolang je een redelijk telefoontje wil hebben :P

• Robin4
Oke dan advies voor prepay mobieltjes met simlock.

Verwijderd

als je eventueel in de grensstreek woont; in belgië heb ik nog nooit geweten van een gesimlockt toestel (heb zelfs moeten opzoeken wat dat is). Je kan bij ons misschien eens komen voor je gsm, alle simkaarten passen erin. Ik heb een Proximus (Vodafone) toestel, die kaart eruit gegooid en er direct een andere ingestoken, werkt perfect.

Verwijderd

Coolmaster schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:22:
Is mijn topic te stom ofzo waarom ik geen reactie krijg?
wat is dit? ga naar een telecomwinkel ;)
koop een toestel en laat simlock verwijderen....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 20:40 ]

Verwijderd

Simlockvrije gsm kopen (desnoods 2e hands) en dan sim los erbij kopen?

• Spixo
  • Laatst online: 18:45
Ik weet niet of je toevallig ook nog van plan bent een Playstation Portable te gaan kopen?

Bij www.gsmtrack.nl heb je namelijk een 1-jarig abbo met gratis telefoon en playstation portable voor 26 euro p/m met 200+100 minuten ;).

Dan combineer je je aankopen :+

edit: Ik zie net dat je er ook een iPod of PDA met navigatie bij kan krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door Spixo op 11-09-2005 20:45 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De reden dat er misschien weinig op je topic gereageerd wordt, is dat iedereen andere toestellen weer fijner/prettiger vindt. Zoals ik je omschrijving lees, zoek je dus eigenlijk een high-end toestel voor een heel goedkoop abbo. Kan op zich wel, alleen zul je dan denk ik erg veel bij moeten betalen, of voor een ouder model moeten kiezen. Het zijn op zich nogal wat eisen: Spelletjes, radio of mp3 speler...

Ik heb zelf gekozen voor de Nokia 3200. Simpel, basic toestel met radio, en er zit ook nog een camera in, die ik toch nooit gebruik. Heel simpelweg voor gekozen omdat ik er bij de Phonehouse een gratis Playstation 2 bij kreeg. Was wel bij een abbo van 2 jaar overigens.
Maar ik denk dat je beter eerst bij Nokia op de website ff kan gaan kijken naar wat je mooi vind, eventueel ook bij Samsung, en dan met je wensenlijstje van geschikte toestellen moet gaan kijken bij de verschillende mobiele telefonie providers, om te kijken of zij die modellen aanbieden.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:36
Primafoon M430i met 2 Megapixel camera € 99,99 :P

edit:
Hij kan wel *.3gp muziekfiles afspelen en hij heeft een mini-jack aansluiting

[ Voor 21% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-09-2005 20:51 ]

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Bij Dixons of Primafoon kun je een Mitsubishi M430i kopen voor maar €99. Een mooi toestelletje wat veel functies heeft alleen de mp3-speler ontbreekt. Hij heeft een 1,3 MP camera wat kan worden ge-interpoleerd (zal wel in het boekje staan hoe dat moet ;)) tot 2 MP.
Review:
http://www.telecomwereld.nl/m430i.htm
Specificatie's:
http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=658

Het toestel is SIMLOCKVRIJ, maar je krijgt er wel een prepaid simkaartje bij.

Succes

• schraagen
WiLLoW_TieN schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:46:
Primafoon M340i met 2 Megapixel camera € 99,99 :P
Je was me voor :'(

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:36
schraagen schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:49:
Bij Dixons of Primafoon kun je een Mitsubishi M430i kopen voor maar €99. Een mooi toestelletje wat veel functies heeft alleen de mp3-speler ontbreekt. Hij heeft een 1,3 MP camera wat kan worden ge-interpoleerd (zal wel in het boekje staan hoe dat moet ;)) tot 2 MP.
Review:
http://www.telecomwereld.nl/m430i.htm
Specificatie's:
http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=658

Het toestel is SIMLOCKVRIJ, maar je krijgt er wel een prepaid simkaartje bij.

Succes
En wat hij ook mist is BleuTooth 8)7

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Coolmaster schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:57:
..omdat te eerste is de batterij niet helemaal super meer..
... en ten derde ik bel bijna nooit...
Haal een nieuwe accu en en mp3speler en je bent klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Henk007 op 11-09-2005 21:10 ]

• mrFoce
  • Laatst online: 11-02 17:14
hoe weten wij nu wat voor tel jij leuk vind?
Struin het internet af naar een 2e hands mobiel of kijk gewoon elke week in de 'advertentie blaadjes' van de telefoon winkels (als je geen nee / ja of nee / nee sticker heb )

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Henk007 schreef op zondag 11 september 2005 @ 21:09:
[...]

Haal een nieuwe accu en en mp3speler en je bent klaar.
Lijkt mij ook ja, als je bijna nooit belt is je oude GSM een mooi toestel, met behoorlijk wat opties en nog absoluut up-to-date.

Geen inspiratie

• schraagen
WiLLoW_TieN schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:58:
[...]

En wat hij ook mist is BleuTooth 8)7
Hij mist wel meer, net als dat in jouw post de correcte spelling van Bluetooth mist :+
Pagina: 1