Ik heb een eigenaardig probleem dat de laatste tijd alsmaar vaker optreedt én bijgevolg is dit dan ook een vrij irriterend probleem. Als mijn PC een tijdje aan staat (paar uur ongeveer), dan beginnen lettertjes en andere tekens te verdwijnen. VB: Neem nu het Start-icoon linksbeneden, als dit probleem zich voordoet, dan verdwijnen de letters S T A R T. Je zou kunnen zeggen, goh, als het zich alleen bij dat Start-knopje gebeurt dan is dat toch niet zo erg. Neen, natuurlijk niet. Nadeel is dat dit een straatje zonder einde wordt en dat op mijn bureaublad de lettertjes onder de pictogrammen ook beginnen te vervagen, dat de letters op de taakbalk OOK verdwijnen, dat in het Startmenu zelf alle letters en ook soms pictogrammen verdwijnen, dat er mij zelfs foutmeldingen begroeten,... Kortom het hele systeem loopt vast: gevolg: opnieuw starten. Dan dacht ik, ik zal om het probleem te verduidelijken even Printscreen raadplegen, maar aangezien paint niet wil opstarten als het probleem zich voordoet en ik zelfs het woord paint niet kan terugvinden alsof ik blind word
, is dit ook volstrekt onmogelijk. Ik zal dus beroep moeten doen op uw persoonlijk visueel geheugen om dit probleem enigszins te kunnen verduidelijken.
Als er mij iemand te hulp kan snellen, ga gerust uw gang. Dank bij voorbaat.
Als er mij iemand te hulp kan snellen, ga gerust uw gang. Dank bij voorbaat.