Toon posts:

[XP] Tekst verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigenaardig probleem dat de laatste tijd alsmaar vaker optreedt én bijgevolg is dit dan ook een vrij irriterend probleem. Als mijn PC een tijdje aan staat (paar uur ongeveer), dan beginnen lettertjes en andere tekens te verdwijnen. VB: Neem nu het Start-icoon linksbeneden, als dit probleem zich voordoet, dan verdwijnen de letters S T A R T. Je zou kunnen zeggen, goh, als het zich alleen bij dat Start-knopje gebeurt dan is dat toch niet zo erg. Neen, natuurlijk niet. Nadeel is dat dit een straatje zonder einde wordt en dat op mijn bureaublad de lettertjes onder de pictogrammen ook beginnen te vervagen, dat de letters op de taakbalk OOK verdwijnen, dat in het Startmenu zelf alle letters en ook soms pictogrammen verdwijnen, dat er mij zelfs foutmeldingen begroeten,... Kortom het hele systeem loopt vast: gevolg: opnieuw starten. Dan dacht ik, ik zal om het probleem te verduidelijken even Printscreen raadplegen, maar aangezien paint niet wil opstarten als het probleem zich voordoet en ik zelfs het woord paint niet kan terugvinden alsof ik blind word 8)7 , is dit ook volstrekt onmogelijk. Ik zal dus beroep moeten doen op uw persoonlijk visueel geheugen om dit probleem enigszins te kunnen verduidelijken.
Als er mij iemand te hulp kan snellen, ga gerust uw gang. Dank bij voorbaat. _/-\o_

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-03 08:38
Ik denk dat het een virus is.
Dus even met de virus scan erover.
Of hitman pro.
En als dat niet help mss een reinstal dat help 9van de 10 keer.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat krijg je dan voor foutmeldingen? En wat heb je allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg alleen diverse foutmeldingen als ik iets wil openen in die toestand. Wat die foutmeldingen zijn, weet ik niet, want ik kan ze niet lezen...
Ik ben ondertussen mijn pc aan 't scannen voor virussen en ik heb toch al één virus ontdekt... Benieuwd welk virus...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 14:27 ]

Verwijderd

het bobo555-virus? :)

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet...

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Komop even serieus ;) Welk virus heb je dan gevonden?

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet nog eventjes scannen hoor. Pas na de scan weet ik welk virus het is. Dus nog even geduld.

Verwijderd

Kan nog niet echt een virus vinden via google met dit probleem.

Verwijderd

Wat voor virusscanner heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Norton Antivirus 2003

Verwijderd

Je zei dat je ook wel eens foutmeldingen kreeg? Wat zei die dan?

Verwijderd

Topicstarter
Daarnet had ik een soort crash van de pc terwijl de scanner bezig was. Dus ik zal nooit weten welk virus het was... Ben opnieuw aan het scannen. Wie weet is het virus wel al weg?! Ik zal nog verder iets laten weten!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je zelf het laatste bericht hebt geplaatst graag even dat bericht wijzigen, ipv een nieuwe te plaatsen. De quote van jezelf heb ik maar even verwijderd :)

Let jij ook even op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif josvandekoffie? :)

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 11-09-2005 14:52 ]

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Streng maar rechtvaardig?

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We hebben hier op GoT wat regeltjes opgesteld waar iedereen aan moet voldoen. Dit is vooral omdat we een heel groot forum zijn en natuurlijk een specifieke doelgroep hebben :) In de diverse faq's is daarover veel te vinden. De meeste belangrijke info staat wel in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Registratievoorwaarden en faq :)

We willen dus heel graag in je openingspost zoveel mogelijk relevante informatie zien. Zoals de pogingen die je al hebt ondernomen om dit op te lossen. Wat je eventueel met onze zoekmachine en google hebt gevonden, en wat je daar mee kon bereiken.

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:49:
Daarnet had ik een soort crash van de pc terwijl de scanner bezig was. Dus ik zal nooit weten welk virus het was... Ben opnieuw aan het scannen. Wie weet is het virus wel al weg?! Ik zal nog verder iets laten weten!
Probeer anders eerst eens de c:/windows directory te scannen. Als het virus al in explorer.exe zit komt ie waarschijnlijk je scan niet makkelijk door.

Verwijderd

Topicstarter
Humhum... Het was uiteraard mijn bedoeling niet om hier de huisregels te schenden, ik wou gewoon ff quoten, dat was alles. Sorry, als ik tegen jullie schenen geschopt hebt. Amen.
:X

Verwijderd

Topicstarter
OK, de scan is afgelopen. Resultaat: geen virus. Ik denk dat hij het virus al zal verwijderd hebben vóór de crash (want er stond "hersteld" bij). Als dit probleem opgelost blijkt, zal ik nog iets laten weten, want het probleem doet zich voor als de pc een tijdje aan staat. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Special thanks goes to sanfranjake voor de goede zorgen :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:09:
OK, de scan is afgelopen. Resultaat: geen virus. Ik denk dat hij het virus al zal verwijderd hebben vóór de crash (want er stond "hersteld" bij). Als dit probleem opgelost blijkt, zal ik nog iets laten weten, want het probleem doet zich voor als de pc een tijdje aan staat. Alvast bedankt voor jullie medewerking. Special thanks goes to sanfranjake voor de goede zorgen :Y)
Het is hier geen AWARD-uitreiking he :P Als je nou geen virus meer hebt, zou ik toch nog even naar http://security.kolla.de/ gaan en daar spybotje downloaden en laten controleren op spyware. Als dat alles niet helpt zou ik, als ik jou was kijken of je pc genoeg koeling heeft, omdat het probleem pas optreedt als het systeem warmloopt. En anders REinstall... :X

Verwijderd

Topicstarter
Wel, dat zou idd geen slecht idee zijn. Want het probleem doet zich nog voor.
Ik denk dat ik de dader weet: het zal Al-Qaeda zijn. 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog andere suggesties om dit probleem te bannen? Het is nog altijd niet opgelost en werkt danig op mijn zenuwen!

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
www.hijackthis.de hier word verwezen naar het programma hijackthis. Run dit programma eens en dump de txt output eens op de site. Mogelijk dat je dan meer info krijgt over rare processen

Grutte Pier fansels

Pagina: 1