Toon posts:

Ervaring Acer Monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort mag ik een nieuwe Acer monitor bestellen, en mijn vraag is welke zouden jullie kiezen. Ik zelf ben aan het dubben tussen:

AL2032wm-20" Wide
AL2021ms - 20"
AL1951As - 19"

De monitor zal voornamelijk voor Office producten worden gebruikt, maar daarnaast ook foto/video bewerking. En af en toe TrackMania Sunrise :)

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Ik heb de 1951 As.. Ik ben er erg tevreden mee. Veel mooiere kleuren dan mijn crt. Mooi design, mooi glansend scherm. Maar mijn vader bv. vind dat glans niet mooi, maar goed smaken verschillen. De ghosting tjah, die is er wel. In het begin vond ik het heel erg en zag ik het erg goed. En nu let ik er niet eens meer op, en zie en merk ik het ook niet meer echt. (alleen als ik nauwkeurig ga opletten).

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

De 1951As hoort toch redelijk snel te zijn? Dus zou je toch haast geen last van ghosting mogen hebben?

[offtopic]
Hoe kan je op de hoogte worden gehouden per mail dat er een bericht is?

[ontoppic]
Ben je veder wel tevreden over de resolutie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:10:
Thanks,

De 1951As hoort toch redelijk snel te zijn? Dus zou je toch haast geen last van ghosting mogen hebben?

[offtopic]
Hoe kan je op de hoogte worden gehouden per mail dat er een bericht is?

[ontoppic]
Ben je veder wel tevreden over de resolutie?
Ik denk dat het verstandig is om dit topicje: [rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 11[/rml] te lezen zodat je meer weet. Misschien ligt het ook aan de persoon, misschien ziet de ene meer ghosting dan de andere. Ik ben tevreden over de resolutie. 1280 x 1024 is , geloof ik, de max resolutie van het scherm. Maar toch vind ik je vraag over de resolutie een beetje raar, waarom vraag je het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn resolutie vraag komt nog uit het verleden denk ik (ben op dit moment nog een crt gebruiker) vandaar dat ik een lcd eigenlijk probeer te vergelijken me crt (kan niet weet ik). De andere topic heb ik grondig gelezen en het is mij allemaal duidelijk, ik ben dus eigenlijk ook op zoek naar subjectieve antwoorden. Alvast bedankt voor je antwoorden tot nu toe.

• Big Joe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 15:55
Heb ook een AL1951As. Ben er erg tevreden over, scherp beeld en een goede ms.
Pagina: 1