F-Siemens Amilo M-1425 (MM)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik heb een maand terug de Amilo 1425 van de Mediamarkt aangeschaft

-Centrino 1,7
-1024 Ram
-80 GB HD
-128 mb videogeheugen

Het is een prima laptop, maar het valt mij op dat hij veel lawaai heeft (soms net een stofzuiger). Mijn vraag is of meer mensen met de zelfde laptop er last van hebben. Ik zit er al aan te denken er mee terug te gaan, maar wil eerst afwachten of er meer mensen zijn met deze klacht. Ook heb ik het probleem dat ik niet om msn kan komen als ik de accu gebruik.

BVD

[ Voor 10% gewijzigd door mr_derk op 11-09-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Hmmm, raar.... een centrino hoort toch juist heel stil te zijn? IK heb er zelf ook een (van HP dan) en die hoor ik dus bijna niet....
Ik zou er idd weer even mee terug gaan als je echt het idee hebt dat hij overdreven veel lawaai maakt.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
M'n vriendin heeft ook een FSC alleen een iets ander type maar dat is er ook één van het type stofzuiger terwijl het ook een Centrino-model is. Gewoon lawaaierige koelers dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lawaai valt nog mee, maar heel veel Fujitsu Siemens laptops hebben een probleem met hittevorming ter hoogte van het toetsenbord

irriteert de handpalmen enorm

in de Media Markt heb ik eens alle modellen vergeleken, alle toestellen van F-Siemens vertoonden hetzelfde euvel

het valt mij op dat daar op internet weinig over gezegd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:32:
lawaai valt nog mee, maar heel veel Fujitsu Siemens laptops hebben een probleem met hittevorming ter hoogte van het toetsenbord

irriteert de handpalmen enorm

in de Media Markt heb ik eens alle modellen vergeleken, alle toestellen van F-Siemens vertoonden hetzelfde euvel

het valt mij op dat daar op internet weinig over gezegd wordt
die van mij kan idd ook erg worden. Ik zou eens kunnen informeren bij F-Siemens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mjah, ik heb speciaal de m7405 genomen, omdat die dus niet zo warm werd. andere modellen worden idd bijzonder warm bij de handpalmen, en aan de onderkant, deze gelukkig niet. Hij gaat idd wel blazen als een boze kat als ie zn warmte niet goed kwijt kan aan de onderkant, maar verder is het een heel stil apparaat.
Pagina: 1