Als je games wil gaan verkopen dan kan je bij verschillende leveranciers terecht zoals:
- micromedia
- gameworld BV
- Sony Playstation
- Nintendo
- etc
Hou hierbij wel in de gaten dat vaak bepaalde spellen alleen maar bij 1 bepaalde leverancier te krijgen zijn omdat zij de importeur/distribiteur voor de benelux zijn. Als je dus een compleet assortiment wil moet je meteen met een aantal leveranciers gaan werken.
Verder sluit ik me eigenlijk aan bij wat de rest hier ook zegt en dat is dat deze productgroep zich niet goed leent 'voor erbij' vanwege de redenen die al genoemd zijn.
Als je het toch wil gaan doen dan zou je denk ik voor de budget sector moeten gaan omdat je dan bijna altijd wel je inkoopsprijs eruit haalt. Dan nog is het natuurlijk de afweging of een ander product met een hogere marge niet beter op die plek in de winkel kan staan.
EDIT:
Een optie (als het bestaat voor games) zou misschien kunnen zijn wat bv bouwmarkten en benzinestations doen met dvd's. Die kopen gewoon per keer een display in met budget titels. voordeel is dat je dat bijna altijd wel verkoopt en omdat de prijs al laag is loop je ook niet veel risico. Laatst nog gelezen over een bedrijf wat dat verzorgde maar kan het nergens meer terug vinden.
[
Voor 21% gewijzigd door
gws24 op 20-09-2005 20:05
]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.