Spontane reboot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22
hallo,

aangezien mijn vorige topic is gesloten hier alsnog een topic dat ( hopelijk ) voldoet aan de eisen van de modder-eters.
Mijn pc freezed en reboot regelmatig, en na de reboot krijg ik een mssg met windows is herstelt van een ernstige fout. De specs uit mijn signature kloppen, behalve dat mijn mobo vervangen is door een asus p4p800-x. en ff tijdelijk een aopen xpower 350 er aan gehangen, Precies hetzelfde probleem.
Ik gebruik windows xp, en mijn bios is geflashed naar de nieuwste bios. Ik heb het systeem al kaal geprobeert, en ben nu bezig alles te testen op mijn oude moederbord ( de aopen ax4spe-un ).

Bedankt,

Xeno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef je stressed temps eens

en cheq ook je noname voedings amperes per lijn eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

wat voor soundkaart heb je er in zitten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:34
__xeno__ schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:24:
hallo,

aangezien mijn vorige topic is gesloten hier alsnog een topic dat ( hopelijk ) voldoet aan de eisen van de modder-eters.
Mijn pc freezed en reboot regelmatig, en na de reboot krijg ik een mssg met windows is herstelt van een ernstige fout. De specs uit mijn signature kloppen, behalve dat mijn mobo vervangen is door een asus p4p800-x. en ff tijdelijk een aopen xpower 350 er aan gehangen, Precies hetzelfde probleem.
Ik gebruik windows xp, en mijn bios is geflashed naar de nieuwste bios. Ik heb het systeem al kaal geprobeert, en ben nu bezig alles te testen op mijn oude moederbord ( de aopen ax4spe-un ).

Bedankt,

Xeno
allereerst zijn we hier geen modder-eters, maar is er hier een etiquette waar je je aan moet houden. je leert het vanzelf namate je hier langer ben..

weet je zeker dat je de goede bios heb geflashed? ik heb namelijk ook zo een foutje gemaakt. achteraf begreep ik waarom hij bleef rebooten :X temperatuur kan ook inderdaad te hoog zijn zoals mijn bovenbuurman zegt.. probeer ook eens 1 type geheugen. dit kan ook weleens de oorzaak zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22
stressed rond de 52 hooguit 55 graden.
voeding al gechecked, aopen xpower erin.
geluidskaart creative sb live! 5.1

zeker wete goeie bios geflashed, hij deed het namelijk voor de flash ook al en ik heb hem geflashed i.v.b met dit probleem

[ Voor 35% gewijzigd door __xeno__ op 11-09-2005 12:57 ]