Toon posts:

HD lezen in windows verkenner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, _/-\o_

Wanneer ik in de verkenner ( WindowsXP ) met rechts op drive C, of drive D, F etc, klik om het venstertje voor bv delen/eigenschappen te openen blijft het "zandlopertje"lopen en gebeurd er niets meer. alleen door het proces te beëindigen kom ik dan nog uit de verkenner.
Ook geprobeerd om via deze computer met rechts klikken op de benodigde partitie het venster te openen met hetzelfde resultaat. ;(

Dacht eerst dat de schijf defect/corrupt was maar inmiddels met vijf! schijven geprobeerd ( met andere backups ) en steeds weer hetzelfde probleem?

Op de mappen met rechts klikken gaat wel zonder problemen.

Wie kan mij verder helpen??

Thnx, Joseppe

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat het niet aan je schijven ligt maar of aan je Windows XP installatie :)
Doe eens een herinstall van je XP installatie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reaktie slaapkop......maar het is zojuist opgelost!

Mijn oudste zoon kwam op het lumineuze idee het laatst toegevoegde/geinstalleerde programma in dit geval Alcohol120% te verwijderen met een zéér goed resultaat!! Het rechts aanklikken op de partities in de Windows verkenner kan nu weer!!

Prima zoon...bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
het is Outerspace hoor ;) Slaapkop is mijn ondertitel :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)