[Excel 2003] User form naar sheet

Pagina: 1
Acties:

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-07 20:26

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Topicstarter
Ik moet op zeer korte termijn een applicatie bouwen voor gespreksverslagen van buitendienstmedewerkers.
Vanwege de zeer korte doorlooptijd is gekozen voor Excel met Userforms. Er is geen validatie o.i.d. nodig en de gegevens hoeven niet centraal in een DB te komen.
De controls op de userforms heb ik gekoppeld aan verborgen excel sheets.

Nu moet er ook een functie komen om een leeg gespreksverslag uit te printen en deze met pen bij de klant in te vullen.
Ook moet dit sheet kunnen worden uitgeprint met de gegevens die via de userforms zijn ingevoerd, zodat de klant kan ondertekenen.
Voor een paar userforms met een paar controls kan je dit wel even opnieuw bouwen , maar het gaat hier om wel 1000 controls op een 15 tal userforms (verzameld op een multipage) :X :X.
Hoe kan ik met zo weinig mogelijk inspanning de gebouwde formulieren omzetten naar een sheet. Schermafdrukjes van de userforms is geen optie.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Heb je 1000 (duizend) verschillende invoervelden voor gespreksverslagen? Dat is nogal wat. Als je gegevens wilt opmaken zit er imho toch weinig anders op dan nieuwe sheets aanmaken, de gegevens correct koppelen aan je hidden sheets en de hele handel layouten zoals je het wilt.

Met de informatie die je nu levert valt er weinig meer over te zeggen lijkt me.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-07 20:26

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Topicstarter
Helaas is er ook niet veel te vertellen.
Het gaat soms om hele lijsten (25 rijen van 10 controls) en dan gaat het hard met het aantal controls. Uiteraard wordt lang niet alles gevuld.
Verdere speurtochten leveren tot nu toe nog niks op. Maar eens kijken of we iemand van een uitzendbureau ofzo kunnen krijgen die een beetje Excel-ervaring heeft.....