http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Hm, ik weet dat er wel iets is als multi-page tiff, dat is 'n .tiff bestand met meerdere pagina's erin. Ik heb echter nog nooit gehoord van een multi-page jpg...
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Heb je IrfanView al geprobeerd?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als ze gebruik kunnen maken van Outlook Express in WinXP kunnen ze gewoon via de verkenner de foto's selecteren en dan rechter muisknop verzenden met email en dan worden ze automatich verkleind
Je kan natuurlijk botweg de extensie van het bestand in .rar veranderen en kijken of winrar het slikt? Maar aangezien je wel 1 foto kan zien zal dat het wel niet zijn. Misschien kan je die kennissen gewoon vragen wat ze precies doen
Het klinkt bijna als tar achtige praktijken: plak gewoon alle files achter elkaar, met tussendoor informatie over wat er komen gaat 
Als je hier zo'n file neerzet, wil ik er in ieder geval wel eens naar kijken
Als je hier zo'n file neerzet, wil ik er in ieder geval wel eens naar kijken
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
misschien dat je aan ze kan vragen om de foto's 1 voor 1 te versturen of 1 voor 1 te attachen.
Wat is het voordeel om jpeg's in te pakken?
Volgens mij is het nihil omdat jpg al gecomprimeerd is, er zal wel iets kunnen maar niet veel
Volgens mij is het nihil omdat jpg al gecomprimeerd is, er zal wel iets kunnen maar niet veel
www.casarodriguillo.com
het voordeel is dat het in 1 bestand komt, lijkt me, het is wel handig als je bijv. 120 foto's wil sturen..
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Ja kan toch met ACDsee (versie 8.0) de foto selecteren en dan rechtermuis en dan "Send". Dan krijg je een wizzard en e-mail je ze gewoon. Niets zippen of andere rara dingen.
Ik vind zelf dat het heel makkelijk gaat met ACDSee.
Ik vind zelf dat het heel makkelijk gaat met ACDSee.
Pfen, Irvanview did it !! thanx!
Anderen:
- rar is het niet blijkbaar
- hun acdsee is een SE version, 6.x (3 maanden op proef en dan stopt ie)
- mailen heb ik ze net per mail uitgelegd, ctrl-selecteren, rechtsklikken in een gelecteerde foto, copy to email sender (zoiets in elk geval)
Anderen:
- rar is het niet blijkbaar
- hun acdsee is een SE version, 6.x (3 maanden op proef en dan stopt ie)
- mailen heb ik ze net per mail uitgelegd, ctrl-selecteren, rechtsklikken in een gelecteerde foto, copy to email sender (zoiets in elk geval)
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
notsonewbie schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:59:
Pfen, Irvanview did it !! thanx!
offtopic:
pfen

pfen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1