Toon posts:

X850 XT PE, maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn XFX Geforce 6800 GT 256 MB omwisselen (geld terug) aangezien het ding me te veel grijze haren bezorgd (en dat voor een 16 jarige.. :P), ding wordt te heet, +100 graden :S.

Maar iig, ik wil dan een nieuwe kopen. Mijn interesse is gegaan naar een ASUS X850XT PE. Deze is ook redelijk goedkoop vergeleken met de andere merken en ook nog eens ietwat sneller. Alleen de vraag is, is dit een goeie kaart of zou ik moeten kijken voor een ander merk (club3d oid)?

Graag jullie mening :).

Verwijderd

Moet hij AGP zijn of PCI-E ?

Verwijderd

Mocht het AGP betreffen, dan zou ik voor de HIS X850XT ICE QII Turbo gaan.

http://www.azerty.nl/default.jsp?pid=3900

http://www.hisdigital.com...ct_ov.php?id=168&view=yes

Supermooie kaart met een superkoeling en turbofunctie. Met in druk op de knop draait ie dan op PE snelheden.

Ik krijg dinsdag zelf de HIS X850XT non turbo en het is het sneltste AGP kaartje op de markt. Op de PE na dan maar, die 20 Mhz haal je wel met overklokken. Met de Turbo al helemaal die dat garandeerd.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:03:
Mocht het AGP betreffen, dan zou ik voor de HIS X850XT ICE QII Turbo gaan.

http://www.azerty.nl/default.jsp?pid=3900

http://www.hisdigital.com...ct_ov.php?id=168&view=yes

Supermooie kaart met een superkoeling en turbofunctie. Met in druk op de knop draait ie dan op PE snelheden.

Ik krijg dinsdag zelf de HIS X850XT non turbo en het is het sneltste AGP kaartje op de markt. Op de PE na dan maar, die 20 Mhz haal je wel met overklokken. Met de Turbo al helemaal die dat garandeerd.
Laat die kaart nou nog 400 euro zijn. :P Er zijn al genoeg x800xt/x850xt die voor 200/250 verkocht worden. :)

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14
Metal schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:15:
[...]

Laat die kaart nou nog 400 euro zijn. :P Er zijn al genoeg x800xt/x850xt die voor 200/250 verkocht worden. :)
Een x850xt voor 250 euro? vertel mij dan maar is waar :9

Verwijderd

Ik heb de mijne nieuw in doos op marktplaats gekocht. 250 euro :P

In de winkels krijg je ze er niet voor overigens ;)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:25:
Ik heb de mijne nieuw in doos op marktplaats gekocht. 250 euro :P

In de winkels krijg je ze er niet voor overigens ;)
Foutje van mijn kant.. Maar de x800xt zie je wel vaak voor 250 euro. En om dan 150 euro extra uit te geven voor een miss iets snellere kaart. :)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-08 23:33
Als dit je reden is om voor een X800XT(PE) te gaan zou ik eerst maareens die 6800GT ruilen voor een andere. Een enkele kaart met een probleempje vertegenwoordigt niet de rest van de serie.

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
moest een AGP zijn ja.. :)

ik heb van TE veel mensen gehoord dat ze problemen hebben met de XFX Geforce 6 serie... Aangezien de 6800 GT ook niet meer leverbaar is (volgens Azerty) valt er ook weinig te doen.

Eerst maar eens de RMA afwachten, daarna is de keuze dus zo gemaakt : HIS of ASUS :)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:09

n00bs

Het is weer Zomer!

Gewoon voor Saphire gaan, was toendertijd altijd de hoogste kwaliteit dat je kon krijgen en ze hebben de laagste prijzen :)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-08 23:33
Waarom zou hij dan persé van XFX moeten zijn? Dat is immers ook nog zo'n beetje het duurste merk. Bij Alternate Duitsland is momenteel de Sparkle variant te koop voor 229 en de ASUS voor 239 euro.

^ Wat hij zegt.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
bij Mycom, is de ASUS AX800XT Platinum Edition (inclusief ViVo) voor €249,-, bij Informatique ook...
ik heb hem zelf en ik kan nu alle spellen op max bij 1600x1200 spelen, boven de 30fps (veel ook boven de 100fps :P) :P en dat vind ik vloeiend :D, enige spel dat dat niet kan is F.E.A.R. maar dat wisten we al :P alsnog blijft dat spel te mooi :9~

[ Voor 56% gewijzigd door BiG-GuY op 11-09-2005 12:04 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Pagina: 1