Toon posts:

Quicktime speelt 'special event' niet af?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwste quicktime geinstalleerd en alles werkte prima en het 'special event' van apple werkte gewoon prima.
en toen probeerde ik even een paar minuten over te slaan en toen kreeg ik een ''Bad Request''

dus ik denk ik start quicktime even opnieuw maar toen kreeg ik nog steeds een Bad Request en ook toen ik m'n computer over nieuw starte werkte het niet.

ik snap er niks van want hij deed het eerst wel gewoon tot dat ik een paar minuten verder klikte op de tijdbalk.
iemand enig idee hoe ik 'the special event'' kan kijken en het bad request probleem kan oplossen? ( ik draai trouwens windows en geen mac )

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Bad request duidt op een proxy die ertussen zit... heb je bepaalde firewalls/norton/proxies etc. ertussen zitten?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:46:
Bad request duidt op een proxy die ertussen zit... heb je bepaalde firewalls/norton/proxies etc. ertussen zitten?
er zit geen firewall tussen ik heb net windows geinstalleerd en nog geen firewall enzo ( of het zou een standaard windows firewall moeten zijn? )

maar wat ik dan niet snap is waarom hij het de ene keer wel deed en toen heb ik 10 min. zitten kijken toen dacht ik kijk over een uurtje wel verder - pc uit - uur later - pc weer aan - toen deet hij het nog ik denk ik skip even 10 min. want dat heb ik toch al gezien en toen kreeg ik dus die bad request en ik starte de pc opnieuw op en alles maar niets hielp.

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee?

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 11:46

T-Junkie

user brain not connected...

asje,
Quicktime streams geven bad request

Misschien helpt dit. :)