Om de HDD van mijn notebook te vervangen en up te graden kan ik kiezen uit Hitachi met 7200 rpm en 8MB cache of Toshiba met 5400 rpm en 16MB cache. Wat zou sneller zijn ? Ik gebruik het meest office achtige applicaties.
die Hitachi zoiezo aangezien hij meer RPM heeft de cache ga je alleen merken met hele grote bestanden, kopieren, verplaatsen
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
OM FAQ / Beleid » Welke harddisk moet ik nemen?
Daarin staat ook hoe je de toerental en cache kunt afwegen
Omdat ik nergens in je topicstart kan terugvinden wat je allemaal wel niet met behulp van de op het internet beschikbare naslagwerken hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uiteengezet met betrekking tot de vraagstelling, gaat dit topic dicht. Aangezien je hier relatief nieuw bent, verzoek ik je de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals te doornemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Daarin staat ook hoe je de toerental en cache kunt afwegen
Omdat ik nergens in je topicstart kan terugvinden wat je allemaal wel niet met behulp van de op het internet beschikbare naslagwerken hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uiteengezet met betrekking tot de vraagstelling, gaat dit topic dicht. Aangezien je hier relatief nieuw bent, verzoek ik je de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals te doornemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dit topic is gesloten.
![]()