Toon posts:

Mail form

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb een mailform nodig maar het lukt me maar niet om er een te maken. Nu vraag ik me af of er hier iemand is die er een voor me kon maken. Als dat zou kunnen zou ik het erg op prijs stellen.
In de form moet het volgende voorkomen.
Bedrijfsnaam
Naam
Achternaam
Telefoonnummer
Adres (groot vakje)
Productcode (meerdere regels) Aantal(meerdere regels)

[Bestel]

Ook zou ik het op prijs stellen als diegene daarbij ook zou kunnen zeggen wat ik in de form moet veranderen om de namen van de velden te veranderen want uiteindelijk moet de form in 3 of 4 talen bruikbaar zijn.

Ben je zo vriendelijk om zoiets voor me te doen, alvast bedankt. _/-\o_ :)
voor het geval dat ik nodig ben voor iets: mijn msn: matejakezmank9@msn.com

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 10:36
script requesten is hier helaas niet toegestaan :)

[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Kan iemand even ...?
Script requests

[ Voor 56% gewijzigd door _Brake_ op 11-09-2005 04:22 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:06
Jongens ik heb een mailform nodig ... In de form moet het volgende voorkomen.
't Is hier nog steeds geen McDrive... :P

Tip: HTML Forms and Input :/

[ Voor 58% gewijzigd door ironx op 11-09-2005 05:02 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 18:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hey Kezmanomania,

Ik stel voor dat je eventjes op www.hotscripts.com kijkt. Daar staan honderden kant en klare scripts. Ook het op google zoeken naar 'how to create a mail form' zal vast helpen.
Verder is het bij 'Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet' altijd handig te vermelden _wat_ er precies niet gelukt is. Als je anderen het voor je laat doen, leer je er natuurlijk nooit iets van.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Zoals MueR al zegt: wat heb je zelf al gebprobeerd? Het is hier geen scriptafhaalbank :/

Verwijderd

Topicstarter
jah sorry, niet meteen boos worden :)
Ik heb op google gezowcht naar how to create a mailform en ik maak het en dat lukt maar hij functioneert niet, dus je kan er niets mee doen.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:49:
jah sorry, niet meteen boos worden :)
Ik heb op google gezowcht naar how to create a mailform en ik maak het en dat lukt maar hij functioneert niet, dus je kan er niets mee doen.
Hij functioneert niet?
Ik ga je wat leren over computers: computers geven foutmeldingen als iets niet werkt of problemen geeft. Dit zijn vaak meldingen waar je uit kan begrijpen wat er mis gaat.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 18:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Geef eens een voorbeeldje weg.. Waar staat je pagina? In welke taal doe je dit? Werk je gewoon met een mailto: als action? Werk je met PHP/ASP? Welke foutmelding krijg je? Geef ons info. Zonder info kunnen we je niet helpen, en is dit topic net zo nutteloos als de gemiddelde reactie op Fok (nofi)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1