Anti-blaxx en Daemon Tools problemen

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Zoals de topic al zegt ik heb deamon-tools met een probleem. Ik heb deamon-tools en anti-blaxx gebruikt. Dit werkte opzich prima. Maar nu krijg ik bij het opstarten van deamon-tools een scsi error.

Ik heb zowel deamon-tools als anti-blaxx verwijderd. Nu krijg ik bij de installatie van deamon-tools de volgende error:

Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names.

Nou goed nu heb ik ze dus beide verwijderd. Dit wel zeggen dat het goed moet zijn maar krijg ik nog deze error. Ik heb in anti-blaxx het path naar deamon-tools opgegven. Dat is alles. anti-blaxx er nu weer op met instellingen die leeg zijn. Het werkt nog niet. Kan iemand mij helpen hoe ik die driver weer gebruik met deamon-tools dus d347bus. Dit is de miniport driver name van deamon tools: d347prt

Dank je wel alvast,

htg

whatever it takes

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Als je op anti-blaxx zoekt op het deamon tools forum krijg je veel resultaten. Dus je bent zeker niet de enige. Zoek en gij zult vinden. :)

• htg
Ik heb zelf ook al op dit forum gekeken. Weinig te vinden. Ik wil dus die virtual drive verwijderen (de driver). Wanneer ik die weghaal in apparaatbeheer komt die weer na het opstarten van WindowsXP het apparaat. Denk dat het iets in het register is. Ik moet die drive gewoon weg hebben.

Groetjes

whatever it takes

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Ik heb een ander probleempje met deamon tools. M'n dvd speler doet het niet meer, windows herkent em wel, rechtermuisklik op de drive werkt zolang er geen content in zit en als ik em boot vanaf de windows cd doet ie het gewoon. Maar als ik er in windows een cd of dvd instop begint deze wel te draaien, alleen er gebeurt niks. Bij My Computer wordt het icoontje van de drive ook niet vervangen door die van de cd/dvd. En alle programmas waarmee ik toegang probeer te krijgen, explorer, dos box of media spelers via Autoplay. lopen meteen vast. Er gaat ergens iets fout, maar ik weet niet wat.

Ik heb al van alles geprobeerd, met en zonder deamon tools, ben al uren op het net aan het rond surfen opzoek naar oplossingen, maar niks lijkt te helpen. :(

• htg
Ik heb er nu nog een tweede probleem bij ook. Ik heb deamon-tools opnieuw geinsalleerd. Nu krijg ik de hele tijd de optie om de bestaande installatie te hervatten. Die tijdelijke installatie bestanden moeten dus weggehaald worden op een bepaalde manier. Die drive krijg ik weg doormiddel van mijn scsi controller die door d-tools wordt aangemaakt te verwijderen. Maar vervolgens krijg ik hem weer bij de nieuwe installatie. Volgens mij moet ik de boel ff opnieuw installeren.

htg

whatever it takes

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Sorry voor het openbreken, maar ik heb hetzelfde probleem als de TS. kom er ook niet uit.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
alle registry-entries mbt daemon-tools verwijderen, entries in c:/win/system32 weghalen, opnieuw opstarten en hij doet het waarschijnlijk weer..

iRacing Profiel

Verwijderd

De naam van de busdrivers veranderen tijdens install. Antiblaxx nooit meer gebruiken , maar SR7.stop gebruiken.

• Ryuukami
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02 00:03
Kun je je computer nog herstellen naar voor dat je die problemen
kreeg dan is in ieder geval je register weer goed

Ryuukami

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:53:
De naam van de busdrivers veranderen tijdens install. Antiblaxx nooit meer gebruiken , maar SR7.stop gebruiken.
Bedankt voor de tip, ga dat prog ff opzoeken!

En de tip over het register, heb helaas geen recente restore point... heb het nu gedaan zoals op forum staat, en dat werkt, al is het een hoop werk.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 11:33

TommyGun

Stik er maar in!

SR7.Stop werkt idd veel beter. Die heb ik anders wel voor je ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb dus dezelfde problemen. Ik heb deamon tools, antiblaxx en alcohol 120% geinstalleerd. En toen bleek dat ik alcohol niet nodig had heb ik die verwijderd. Vervolgens ging deamon bij het opstarten zeggen dat een of andere dll ontbrak. Toen heb ik dus ook deamon verwijderd, maar dan blijven er 2 virtuele drives bestaan. Die heb ik ge-uninstalled en ik heb ook de scsi drivers verwijderd en dan blijven ze weg als je opstart. Maar ik kan vervolgens deamon tools niet meer installeren. Hij geeft dan een foutmelding en breekt de installatie af. Maar vervolgens staan de 2 virtuele drives er wel weer. Dus dacht ik over te stappen op alleen alcohol. Dus ik verwijder weer de hele boel en ik installeer alcohol, maar dan heb ik weer die 2 extra drives er staan en dat wil ik dus niet.
Die twee virtiuele drives blijven dus maar terugkomen en ik kan ze niet verwijderen zonder dat ze terugkomen. Ik heb mijn registry helemaal schoongemaakt en ook in de registry gezocht naar deamon tools verwijzingen, maar die kan ik niet vinden.

Hoe regel ik het dat de hele troep echt 100% van mijn systeem af is zodat ik het weer netjes kan installeren en ik dus niet 2 extra drives heb staan die ik niet wil?

Update: Inmiddels kan ik zowel deamon als alcohol niet meer installeren. Beide geven een error dat er een conflict is met een bestaande driver ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-10-2005 14:56 ]

Pagina: 1