“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maar ff ontopic;
[denkt verschrikkelijk hard na
ik noem 2.1 mogelijkheden,
1. Je koop een oude tv kaart a 20-30 euro ongeveer, sluit deze aan op je lieve P1, en zet dat softe goedje op je pc. NB, ik weet niet of het mogelijk is om een tvkaart aan te sluiten op een P1 en met een beetje hoge resolutie opnemen.
2.0. Je koopt een tweedehans p2 (usb) sluit daar een webcam op aan en dan maar naar het netwerk protten die beeldjes..
2.1 Je koopt een tweedehanse p2 laptop (kan ook met defecte monitor scheelt veel geld wss, en je kunt hem toch aansluiten op een crt),en het scheelt weer wattjes.
Ik denk dat als de stalker hier achterkomt deze andere dingen gaat doen denk aan ruiten ingooien en meer van dat soort ongein.
[schiewnierig] Mag ik misschien weten waarom deze stalker dit doet?
In ieder geval sterkte met je opnames..
Learn to forget...
PS De wireless version heeft ook een normale utp aansluiting.
[ Voor 97% gewijzigd door TommyGun op 02-01-2006 17:42 ]
snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.
Mja ik had het gezien maar dat is niet echt wat ik zoek. Vooral niet omdat er geen mogelijk is om deze op m'n pc aan te sluiten. Ik heb nog steeds die Sitecom hoog staan maar ik wacht tot iemand antwoord op mijn gestelde vragen. Toch bedanktsnameroc schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:20:
bij cranebroek een huisdeurcamera met monitor voor 30 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 11-09-2005 20:26 ]
Alleen het scheelt "maar" 20 euro, en kwaliteit zal wel laag zijn vrees ik
edit zonder het gepost te hebben
als je in de pricewatch kijkt kun je zien dat er ook vrij veel betaalbare ip netwerk cams zijn. De Edimax bijvoorbeeld; http://www.tweakers.net/pricewatch/111776?Landfilter=Benelux.
Learn to forget...
Ziet er goed uit. Bedankt. Echter blijf ik met bovenstaande vraag.martieadams schreef op maandag 12 september 2005 @ 02:34:
edit zonder het gepost te hebben.
als je in de pricewatch kijkt kun je zien dat er ook vrij veel betaalbare ip netwerk cams zijn. De Edimax bijvoorbeeld; http://www.tweakers.net/pricewatch/111776?Landfilter=Benelux.
Sowiezo ben je verplicht (zelfs als je op eigen terein opnames maakt) om duidelijk aan te geven dat er opnames worden gemaakt. Dit heeft te maken met de wet op de privacy.
Hoezo de dief/inbreker/vandaal/e.d. wordt beschermd
Succes iig. Ik zou het lekker toch gewoon opnemen en dan die %#$@ zelf even opzoeken
Maar 85 pagina's met camera's, videokaarten, e.d.
Voor een paar eurie (met een beetje mazzel) ben je klaar