Ik heb al geruime tijd last dat m'n pc vaak niet aan wil, dan druk ik de aan/uit knop in en zie ik het lampje van de CDromspeler even oplichten, dus hij geeft heel even spanning, en de cpu en voeding fans worden even aangeslingerd maar voor de rest gebeurd er niks en zodra ik daarna weer probeer gebeurt en totaal niks meer (dus ook niet heel even een spanninkje)...
Nu heb ik vanalles onderzocht maar kan het probleem niet vinden, ik heb ook geprobeerd om me pc te aardden (weliswaar via de verwarming maar goed) dit had ook geen resultaat..
Toen ik de VGA-kabel/contact onderzocht raakte ik de "aarde" aan en de kabel en voelde dat er een (zwaar irriterende) stroom door m'n vingers liep. Ik heb er vervolgens een spanningszoeker opgezet en het LEDje lichtte op..
Ten eerste, is het normaal dat er zo'n spanning op zo'n VGA contact staat? Zo nee, kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen?
Ten tweede, als dit niet het probleem is, wat zou dan het probleem kunnen zijn?
Specs:
AMD Athlon 1700+
640 MB intern
Geforce 2 MX/MXX
300 Watt voeding
Nu heb ik vanalles onderzocht maar kan het probleem niet vinden, ik heb ook geprobeerd om me pc te aardden (weliswaar via de verwarming maar goed) dit had ook geen resultaat..
Toen ik de VGA-kabel/contact onderzocht raakte ik de "aarde" aan en de kabel en voelde dat er een (zwaar irriterende) stroom door m'n vingers liep. Ik heb er vervolgens een spanningszoeker opgezet en het LEDje lichtte op..
Ten eerste, is het normaal dat er zo'n spanning op zo'n VGA contact staat? Zo nee, kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen?
Ten tweede, als dit niet het probleem is, wat zou dan het probleem kunnen zijn?
Specs:
AMD Athlon 1700+
640 MB intern
Geforce 2 MX/MXX
300 Watt voeding
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 23:49 ]