Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sunbeam multifuntionele cardreader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op http://www.canintechnology.nl 2 card readers gezien van sunbeam die ik eventueel wil inbouwen in me kastje maar nou zie ik de foto dat er linksbovenin gewoon een gat met niks erin in die cardreader zit..Boven dat gat staat cf/md.
Ik vind het er zo raar uitzien..
Hoort hier geen afdichting in te zitten ofzo of is dit deel gewoon erg lelijk afgewerkt?
Lijkt mij dat als je daar een kaartje even verkeerd instopt dat je met je kaartje flink over de printplaat schraapt.Is dit ding wel betrouwbaar? nogmaals ik vind het erg lelijk afgewerkt maar ik vind die 20 in 1 wel stoer..

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat is normaal. De kaart wordt via een sleuf die vanboven niet dicht is geleid naar de pinnen vanachter.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.canintechnology.nl/nederlands/images/893.gif
die?

da's standaard idd, ik heb eigenlijk nog geen cardreader gezien waar het niet zo was, die dingen zien er allemaal hetzelfde uit van binnen

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
zie ik daar nou een Sata aansluiting? waar is dat voor? alsof je je hardeschijven buiten de kast bewaart........de Externe HD's hebben allemaal usb 2 8)7

K to the KillaZ

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 23:07
KillaZ schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:22:
zie ik daar nou een Sata aansluiting? waar is dat voor? alsof je je hardeschijven buiten de kast bewaart........de Externe HD's hebben allemaal usb 2 8)7
tja als je ff snel een hd aan wil sluiten kan het nuttig zijn. Moet er natuurlijk wel power bijzitten |:(

LinkedIn
BlackIntel

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 21:17
Er zijn ook al externe hd behuizingen die een sata aansluiting hebben,

Repareren doe je zo.

• Admiral Freebee
  • Niet online
EvilWhiteDragon schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:29:
[...]

tja als je ff snel een hd aan wil sluiten kan het nuttig zijn. Moet er natuurlijk wel power bijzitten |:(
Er zijn externe HDD behuizingen met een S-ATA aansluiting (sneller ;)) en een externe stroomvoorziening.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
CF/MD Is compact flash kaart, als je goed kijkt is het geen leeg gat!

En je hebt ook externe SATA drives :)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 14:39

Aapje

Opel-beun
En anders leg je een oud AT voedinkje buiten je kast, of molex, en sluit je de HD gewoon aan he :9
Sata is toch hotswap

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
BaBoOn schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:38:
En anders leg je een oud AT voedinkje buiten je kast, of molex, en sluit je de HD gewoon aan he :9
Sata is toch hotswap
daar ging het niet om, het ging over dat gat...

en dat is dus compact flash card!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 14:39

Aapje

Opel-beun
^^ staat er toch bij? CF? :?

• Admiral Freebee
  • Niet online
Daar gaat het ook niet over.. Het gaat erover of de afwerking van de cardreader wel zo hoort en of dit bij elke cardreader is. Het antwoord op de eerste vraag is ja en op de tweede ook ja. Er zijn uitzonderingen maar de meeste readers zien er zo uit :)

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
maar nou zie ik de foto dat er linksbovenin gewoon een gat met niks erin in die cardreader zit..Boven dat gat staat cf/md.
Dan heb je dus niet goed gekeken....

Als je goed kijkt, zie je achter die sleuf een wit/beige stuk plastic (niet dat stuk met die draadjes eraan, maar daar weer net onder) zitten... Dit is een geleider van de CF/MD kaart. Op de kaarten zitten namelijk ook sleufjes zodat een CF/MD kaart maar op 1 manier in dit slot wil.... Ook zorgen deze sleufjes ervoor dat kaart precies op de pennen van de lezer valt en ze dus niet krom buigen.
m.a.w. Dit is GEEN leeg slot!!!! Je kan er wel degelijk een CF/MD kaart in stoppen!!!

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 14:29
Oftewel: CF/MD staat voor CompactFlash / Microdrive. Hoort zo :)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Pagina: 1