goedkope kwaliteitsvoeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:10
Hallo, Ik ben op zoek naar een voeding die minstens 300watt heeft en nouwelijks hoorbaar is, Ik had hiervoor de volgende voedingen gevonden:
Fortron FSP300-60THN-P @ paradigit €31
Enlight Voeding 350w p4 atx PFC @ zercom €30.30
Huntkey LW-6350SH 350W (ATX) @ azerty €26
Q-Tec PSU 500W Big Fan Low Noise Black 500 Watt @ Salland €31, heeft bij mij de voorkeur omdat de fan geregels is door de temperatuur van de voeding.
Thermaltake Silent PurePower Xaser Edition Black 360 Watt @ freezing hardware €33,29

Zo als je ziet is mijn richtprijs 30 euro. Welke hiervan zou ik als beste kunnen nemen, of zijn er nog andere goede alternatieven?

[ Voor 8% gewijzigd door gyjo op 10-09-2005 22:15 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vergeet die Q-tec (snap eerlijk gezegd niet dat daar je voorkeur naar uit gaat gezien het de brakste van het stel is).
Ik zou voor de Fortron gaan. Die dingen zijn goedkoop maar werken echt behoorlijk (zelfde als Aopen voedingen overigens).

Welke voeding heb ik nodig? Deel 13
kijk ook hier eens rond :)

[ Voor 16% gewijzigd door TERW_DAN op 10-09-2005 22:17 ]

Verwijderd

Q-tec fan geregeld? Laat me niet lachen, de fans blijven altijd minimaal draaien terwijl je je vingerhaar verschroeit als je eraan voelt. Ik zou voor de TT gaan, al heb ik serieuze twijfels aan de qualiteit van een ~30euro voeding nadat ik een q-tec gehad heb.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.