Vandaag heb ik twee nieuwe 2.5" hardeschijven (Western Digital Scorpio 80gb) gehaald voor mijn laptop (Dell D600). Een voor intern en een voor extern (via een usb-bracket) gebruik.
Voordat ik de harde schijf heb geplaats heb ik de laatste Firmware op dell.com gedownload. De interne is intussen geinstalleerd en doet het perfect. De externe hd, die via een bracket via de usb is aangesloten, geeft echter problemen. Op het moment dat ik mijn usb-bracket inplug (terwijl de andere USB vrij zijn) krijg ik de volgende melding:
Hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen!
thanks in advance,
Gr. Joey
laptop: D600, 1.5ghz, 1 gb ram, 2 usb poorten
systeminfo: windows prof XP sp2
hd: Western Digital Scorpio 80g 5400rpm
Voordat ik de harde schijf heb geplaats heb ik de laatste Firmware op dell.com gedownload. De interne is intussen geinstalleerd en doet het perfect. De externe hd, die via een bracket via de usb is aangesloten, geeft echter problemen. Op het moment dat ik mijn usb-bracket inplug (terwijl de andere USB vrij zijn) krijg ik de volgende melding:
na het klikken op de message krijg je de optie "Reset the USB drive". Maar dit baat niet.a usb device has exceeded the power limits of its hub port
Hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen!
thanks in advance,
Gr. Joey
laptop: D600, 1.5ghz, 1 gb ram, 2 usb poorten
systeminfo: windows prof XP sp2
hd: Western Digital Scorpio 80g 5400rpm