[Xbox media center] Xbox laat pc crashen

Pagina: 1
Acties:

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-07 21:04
hoi

ik gebruik mijn xbox om films, muziek etc. te streamen vanaf m'n pc (met xbox media center) maar sinds een tijdje als ik een film oid aan het streamen ben crasht m'n pc na een minuut of 20 a 30, ik heb de eventviewer al doorzocht naar foutmeldingen maar er is nix vreemds te vinden, xbmc ook al een paar keer opnieuw erop gezet, verschillende versies geprobeerd, en m'n windows heb ik pas nog opnieuw geinstalleerd en is helemaal up to date.

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

tx.

Verwijderd

Move NT > SA

• tabakje
helemaal niemand?

Verwijderd

Geef eens wat meer informatie alsjeblieft. Hoe crashed je pc? Blue screen? Iets anders?

• tabakje
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:04:
Geef eens wat meer informatie alsjeblieft. Hoe crashed je pc? Blue screen? Iets anders?
alles hangt, geen bod's oid, windows bevriest gewoon helemaal, komt het wel eens vaker voor dat een pc/xbox/whatever een andere pc laat crashen via het netwerk?

m'n xbox hangt momenteel trouwens met crosscable direct aan m'n pc.

Verwijderd

Je kan mischien je vraag ook stellen in Xbox media center topic.

Zelf heb ik ook gewerkt (nog steeds) met een xbox via m'n pc, Niet gestreamed maar veel problemen met het toegang krijgen van beide kanten via ftp. Op de gekste momenten kon ik gewoon niet connecten.

Kijk es in je instellingen wat er mogelijk fout zou kunnen staan. Of je pc trekt het streamen mischien gewoon niet :)

• tabakje
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 03:05:
Je kan mischien je vraag ook stellen in Xbox media center topic.

Zelf heb ik ook gewerkt (nog steeds) met een xbox via m'n pc, Niet gestreamed maar veel problemen met het toegang krijgen van beide kanten via ftp. Op de gekste momenten kon ik gewoon niet connecten.

Kijk es in je instellingen wat er mogelijk fout zou kunnen staan. Of je pc trekt het streamen mischien gewoon niet :)
hehe, denk niet een athlon 64 daar problemen mee heeft :)
maar met m'n instellingen kan in principe nix fout staan, want ik heb nix veranderd.
maar ik zal eens naar het mediacenter topic gaan, bedankt voor de tip.

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

je hebt toch geen powersavings opties aantstaan, bv harde schijven die na een tijd uitschakelen als je je pc niet aanraakt ofzo

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Verwijderd

Dat zou niet mogen uitmaken al is je schijf bezig, maar het is niet uitgesloten :)

• tabakje
KneppaH schreef op maandag 12 september 2005 @ 03:34:
je hebt toch geen powersavings opties aantstaan, bv harde schijven die na een tijd uitschakelen als je je pc niet aanraakt ofzo
dat heb ik niet nee :)

Verwijderd

en wat zegt de xbmc debug log ?
Pagina: 1