Toon posts:

Casema ip-adres router????

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lezer,

Sinds gisteren heb ik casema breedband internet en casema viop telephony. Wie weet het ip-adres van de router (motorola model: sbv5120e-cn)? Ik wil namelijk via browser aanpassingen doen in de router. Kun je me ook username en password geven?

Dank!

Anatol.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hoi Kuschpeta,

Om te beginnen welkom op GoT. We proberen iedereen zoveel mogelijk van dienst te zijn maar we hebben wel een paar regels waar we ons aan houden..

Om te beginnen willen we altijd graag weten wat je hebt gedaan om de oplossing zelf te vinden (google en de search van dit forum gebruikt hebt) Ook hoef je hier niet te ondertekenen met je naam ;)

Ik neem aan dat je bij je router ook een boekje met handleiding gekregen hebt?? Staan de gegevens die je zoekt daar niet in ???

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is geen router. Het is een modem. Je kan geen aanpassingen doen aan de config van je modem met mta. Dat wil je ook niet, best kans dat je dan problemen krijgt. De config is namelijk exact ingesteld zodat deze optimaal communiceert. De username en pass zijn voorbehouden aan monteurs, voor de pagina op 192.168.100.1. De SB modems worden als er geen verbinding is/het modem standby staat als dhcp fungeren voor max 32 computers in de 192.168.100.11-42, met default gateway het modem, .1. Kan je niet veranderen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Er zijn hier nu genoeg topics over....

En als je heeeeeelllll goed zoekt vindt je op al je vragen bij GoT al je antwoorden.... ;) Er zitten hier namelijk enkele [ex-] casema monteurs online die enkele dingen al verklapt hebben...

Ik zie net dat alle berichten zijn verwijderd.....dus de gegevens zijn niet meer beschikbaar...

Succes met zoeken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Black Piet op 11-09-2005 03:12 . Reden: Even corrigeren wat ik had gezegd ;-) ]

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Dusch. Hierover loopt in Internet & Telefonie ook een topic waarin veel informatie staat.

Dit topic is gesloten.