Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Waarom geen RMLcodes/smiley toetsen in notepad

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik vroeg me af waarom er bij de Notepad niet meteen de UBBcodes en smileys-knoppen verschijnen, maar pas als je op de knop 'Toon RML-output' drukt.......

Het zou wel handig zijn als je meteen smileys en RML-tags kan gebruiken in je notitie daar, en meteen je berichtje kan opmaken met tabellen enzo.
Nu moet je eerst op de 'Toon RML output''-knop drukken.

En excuus dat ik UBB i.p.v. RML in heb gevuld in de topictitel :p.

[ Voor 54% gewijzigd door AW_Bos op 10-09-2005 19:59 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich wel een aardige vraag; en inderdaad wel een goed idee. Enig probleem is dat het verschil met een normale insert_message actie wat lastiger wordt. Evenwel is dat verschil na preview toch al minder aanwezig; dus dat is geen nieuw probleem :) Ik pas je topictitel even aan (tpl ervoor, 'in notepad' erachter en ubb>rml)

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 12-09-2005 09:53 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Hij hoeft dan niet meteen dicht hoor ;)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
Had ik hem gesloten? oeps :X

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

1.9.4 :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.