Toon posts:

Er loopt een spin in mijn mengpaneel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen grapje :/

Kwam er ineens een spin op mijn mengpaneel, ik wil ze wegblazen, maar nee, ze was al verdwenen in één van mijn faders :/

Nu is ze nergens meer te zien, dus waarschijnlijk doolt ze daar vanbinnen wat rond? Hmm kan dit kwaad?

Nuja, ik heb liever niet dat tijdens het mixen ineens een spin uit men faders ofzo komt kruipen :+

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

lekker hard met die faders heen en weer rammen en voila spinnenjam :D

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

openschroeven en weghalen? :P die spin is niet gevaarlijk voor je verder hoor :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

ik weet zelf niks van mengpanelen enzo, maar gelijden spinnen niet ? dus uhmm, kan dat dan geen kortsluiting geven ?

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 18:36
Kunnen spinnen plassen? :+ Want misschien dat je dan wel een probleem hebt...... :P

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
ErikCornelissen schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:38:
Kunnen spinnen plassen? :+ Want misschien dat je dan wel een probleem hebt...... :P
Heb je een spin ooit zien drinken?? Ik niet....

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat denk je dat die opzuigt uit vliegen?

Dat zijn opgeloste ingewanden, en ja, daar zit veel water in. Dus wat wil gij zeggen? :P

[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 10-09-2005 19:45 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

ik zou die er toch maar uithalen. lijkt me niet zo heel aangenaam dat terwijl je aan het draaien bent er zo ineens 2 harige poten terug over je vingers passeren. zou wel eens een mixfoutje kunnen ontstaan :D

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:03

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een fader opbreken is geen goed idee, want je kan dat ding niet meer in elkaar steken. Elektronisch gezien is dat niks meer dan een schuifpotmeter.

Afbeeldingslocatie: http://www.etnshops.com/antronics/listings/8.jpg

Je kan proberen met perslucht die spin eruit te knallen.

[ Voor 13% gewijzigd door rapture op 10-09-2005 19:47 ]

Verwijderd

in een mengpaneel kan het gezellig warm zijn, dus spinnen kunnen dat best interessante plekken vinden om te gaan zitten en eitjes te leggen, long story short: als je geen Alien vs. Predator wil spelen op je mengpaneel zou ik hem er uit halen.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat de vijsjes echt muurvast zitten, nog een beetje aan foefelen en ze zijn helemaal vervormt :( (De kop dan toch)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Stofzuiger erop?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 18:59
flamethrower werkte altijd goed tegen die beesten toch? :P

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

ach, dr gebeurd meer als je er niet bij bent, dus dit keer heb je het gezien dat er een spin in ging, never mind :Z
Pagina: 1