Guillemot Ferrari Force Feedback Wheel - kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik ben racefreak met krap budget, en zag bij de FunPrice in Groningen dit stuur voor f249,- . In vergelijking met enkele andere zaken was dit het goedkoopste adres voor dit stuur.

Ik heb hem even in handen gehad en er aan gedraaid, maar dat is natuurlijk nooit zoals het daadwerkelijk spelen ermee wanneer je ook daadwerkelijk KrachtTerugVoer krijgt.

Persoonlijk leken mij de pedalen ietwat gammel, maar het stuur lag zeer goed in de hand en het rubber was errug comfy.

Iemand ervaringen met dit stuur, moet ik het kopen ja / nee?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=132

Is everything you need to know

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Bill Gates, maar mijn stuurtje van Micro$oft (zonder FF) bevalt mij heel goed!!! Echt een aanrader!!! ;)

Verwijderd

Het beste FF-wheel is de ACT-LABS Force-RS, maar de prijs is er ook wel naar (450,-), er komt binnenkort ook een nieuw FF-wheel van Logitech op de markt die wel vrij goedkoop wordt (de huidige Logitech is ook redelijk goedkoop)

Verwijderd

Huisgenoot van mij heeft dat ferrari stuurtje, is er tot nu toe erg blij mee