Toon posts:

Overstappen Wanadoo naar Planet - Wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt maar de situatie is in dit geval weer anders.
Er loopt een jaar contract met Wanadoo voor ADSL lite, nu wil ik overstappen naar Planet en geen enkele maand dubbel betalen, aangezien het overstappen gebeurt zonder downtime neem ik aan dat dit een uren/dagen kwestie is.

Wanadoo verlengt mijn abonnement op 1 januari 2006 (?) en moet een maand van te voren weten hoe en wat anders betaal ik 12 maanden extra, als ik dus in december overstap betaal ik een jaar dubbel (aangezien ze mijn abonnement verlengen)!
Stap ik in november over dan betaal ik een maand (December) dubbel, minder maar nog steeds 35 euro te veel!

Dus mijn vraag, kan ik overstappen zonder een maand dubbel te betalen? Zie ik iets over het hoofd of is overstappen nog steeds aardig prijzig?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23

The Legend

*Plop*

Als je hopt betaal je niet per definitie dubbel, je contractsperiode gaat pas lopen als de hop helemaal voltooid is. Tot die tijd kunje gewoon internetten met Wanadoo en betaal je ook alleen bij Wanadoo.

Je kunt gewoon een hop per einde contractsdatum aanvragen bij Wanadoo wellicht :?

[ Voor 18% gewijzigd door The Legend op 10-09-2005 18:31 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
The Legend schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:31:
Als je hopt betaal je niet per definitie dubbel, je contractsperiode gaat pas lopen als de hop helemaal voltooid is. Tot die tijd kunje gewoon internetten met Wanadoo en betaal je ook alleen bij Wanadoo.

Je kunt gewoon een hop per einde contractsdatum aanvragen bij Wanadoo wellicht :?
Dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon eind december de hop maken en dan heb ik geen problemen met extra betallen aan wanadoo?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
anders vraag je aan planet of ze het voor je in orde kunnen maken. Tenminste als ze jou als klant willen?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Je moet zorgen dat je bij Planet toch wel een week voor de uiterste opzegdatum (maand voor verlengdatum waarschijnlijk?) van Wanadoo ADSL aanvraagt. Planet geeft dit door aan KPN. KPN aan Wanadoo. (Gaan aantal dagen overheen, vandaar de week voor wat zekerheid) Dan heeft Wanadoo op tijd de opzegging binnen en mogen ze je niet je abonnement verlengen.

Waarschijnlijk zal je dus wel een maandje dubbel betalen. Maaaaar.... gelukkig heeft Planet Internet een overstapaanbod, wat het weer beetje goedmaakt ;)

http://www.planet.nl/overstapservice

Denk erom dat je de acties die op de homepage van Planet staan dus niet krijgt he! (modem/10 euro korting etc). Dat is alleen voor nieuwe ADSL klanten, niet voor hoppers.

[ Voor 3% gewijzigd door woekele op 10-09-2005 20:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aarsbuds0r schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:32:
Je moet zorgen dat je bij Planet toch wel een week voor de uiterste opzegdatum (maand voor verlengdatum waarschijnlijk?) van Wanadoo ADSL aanvraagt. Planet geeft dit door aan KPN. KPN aan Wanadoo. (Gaan aantal dagen overheen, vandaar de week voor wat zekerheid) Dan heeft Wanadoo op tijd de opzegging binnen en mogen ze je niet je abonnement verlengen.

Waarschijnlijk zal je dus wel een maandje dubbel betalen. Maaaaar.... gelukkig heeft Planet Internet een overstapaanbod, wat het weer beetje goedmaakt ;)

http://www.planet.nl/overstapservice

Denk erom dat je de acties die op de homepage van Planet staan dus niet krijgt he! (modem/10 euro korting etc). Dat is alleen voor nieuwe ADSL klanten, niet voor hoppers.
2 weken voor december (just to be safe ;)) zal ik het laten omzetten, dan moet ik me nog een paar maanden ergeren aan Wanadoo en hun laksheid.
Ach de toekomst ziet er goed uit! Nu maar hopen dat ze bij Wanadoo de nieuwsserver niet helemaal afsluiten voor die paar maanden dat ik nog bij hun ben.
Pagina: 1