Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
edit:
#10 heb ik even over het hoofd gezien. Ook een hele fraaie foto, prachtig voor een stoere ansichkaart.
[ Voor 26% gewijzigd door sPENKMAN op 10-09-2005 17:58 ]
Eve char: Warock <TEST>
Die is echt te geniaal eigenlijk
[ Voor 30% gewijzigd door WhizzCat op 10-09-2005 17:58 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Leuk lijstje er om heen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik vond #17 ook wel goed gelukt, helaas toch nog iets teveels beweging, had beter een kortere sluitertijd kunnen nemensPENKMAN schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:56:
#17 vind ik persoonlijk echt erg mooi. Een mooi moment vast gegrepen met een hele mooie structuur in het water. De weerspiegeling in het water is ook erg mooi
edit:
#10 heb ik even over het hoofd gezien. Ook een hele fraaie foto, prachtig voor een stoere ansichkaart.
Ik vraag me ook nog steeds af wat die gans aan het doen wasWhizzCat schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:57:
Doe mij nr. 15 maar
Die is echt te geniaal eigenlijkMooie herhaling op het juiste moment. Goed gedaan.
Konijnen zijn wel lief ja, maar ze hebben niet echt mijn voorkeur hoorWillemJanJansen schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:58:
Een knijnen liefhebber zeker? Foto's vind ik er goed uit zien, behalve sommige dieren ( die nattebijvoorbeeld)
Leuk lijstje er om heen.
Bedankt voor de opmerking over het lijstje
Ik heb van #14 nog een andere foto, die erg leuk zou zijn geweest als hij scherp was geweest, ik zal die als je wilt hier nog even laten zien?YellowCube schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:59:
10 en 14(!) kunnen mij erg bekoren.
jammer dat je zowel foto 17 als 18 geplaatst hebt, dat maakt ze iets minder uniek... (foto 17 vind ik het beste)
lijstjes doen het goed!
Ik vond ze allebei erg mooi, en in 18 zie de veren erg goed en hij is lekker scherp, daarom heb ik die ook geplaatst. 17 heeft meer actie maar is ook "bewogen"brehloi schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:12:
mooie foto's, goed scherp op het juiste punt.
jammer dat je zowel foto 17 als 18 geplaatst hebt, dat maakt ze iets minder uniek... (foto 17 vind ik het beste)
lijstjes doen het goed!
Als het goed is werkt alles nu gewoon weer.