Toon posts:

[iPod / iTunes] files van een mixcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon mijn vraag niet zo 1, 2, 3 vinden, dus als deze vraag al eerder de revue heeft gepasseerd hoor ik dat graag.

Ik vraag mij af of het mogelijk is om een cd met tracks die in elkaar gemixt zijn als een mix te beluisteren op je iPod / iTunes en niet track voor track (met een stilte ertussen).

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 02:02
rippen als 1 groot mp3 bestand.

maar zijn de pauzes tussen tracks niet uit te zetten op een ipod dan?
das best wel slecht eigenlijk. bij mijn creative nomad heb ik iniedergeval geen pauses tussen de tracks.

[ Voor 4% gewijzigd door Countess op 10-09-2005 17:22 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

volgens mij is dat niet mogelijk, je zou er natuurlijk wel 1 # van kunnen maken

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:19:
Ik kon mijn vraag niet zo 1, 2, 3 vinden, dus als deze vraag al eerder de revue heeft gepasseerd hoor ik dat graag.

Ik vraag mij af of het mogelijk is om een cd met tracks die in elkaar gemixt zijn als een mix te beluisteren op je iPod / iTunes en niet track voor track (met een stilte ertussen).

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Met iTunes kan het wel, die heeft de optie 'Nummer in elkaar laten overvloeien'. Met de iPod wordt dat wat lastiger, die heeft wel een (zeer korte) pauze tussen de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Evil Brain schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:34:
[...]

Met iTunes kan het wel, die heeft de optie 'Nummer in elkaar laten overvloeien'. Met de iPod wordt dat wat lastiger, die heeft wel een (zeer korte) pauze tussen de nummers.
Kun je me zeggen waar die optie in iTunes zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Voor iTunes 5 (volgens mij ook voor oudere versies): Bewerken > Voorkeuren > Afspelen > Nummers in elkaar laten overvloeien (bovenste schuifregelaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Evil Brain schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:38:
Voor iTunes 5 (volgens mij ook voor oudere versies): Bewerken > Voorkeuren > Afspelen > Nummers in elkaar laten overvloeien (bovenste schuifregelaar).
Pagina: 1