Cardreader Apacer 15-in-1 problemen.

Pagina: 1
Acties:

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:19

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Hey allen,

Ik heb laatst een Apacer ER-151 gekocht, en vandaag erin gestopt. Op de CD zitten geen WinXP drivers , dus ik stop em er gelijk in. Geen problemen bij het opstarten, vervolgens gaat ie zoeken naar drivers voor USB Device. Die zijn allemaal geinstalleerd, vervolgens ga ik naar Deze computer, maar deze geeft geen gehoor... ik stop er een SD kaartje in maar geen succes, ik kom er niet op.

Ik reboot de computer, halverwegen de reboot stop alles. Hij is niet gecrashed maar gaat niet door met programmas te laden. Gruwelijk irritant, je kent het wel, je moet 2 minuten wachten totdat de rest op start. Deze computer openen, witte explorer, maar geen inhoud van Deze computer. ALs ik mn memory stick in het extra USB slot stop, werkt deze gewoon. Geheugenkaart tot nu toe nog niet.

Ik dacht, ik start em eens op in Veilige modus. Dus eenmaal in veilige modus werkt de cardreader wel! Ik kan er gewoon een usb-stick of geheugenkaart in stauwen, het werkt naar behoren en snel.

Daarmee zijn mijn twijfels over het aangesluiten van de kabeltjes aan mn moederbord van de baan, want hij doet het gewoon in Safe Mode :?

Er zijn geen drivers op de site van Apacer, en ik heb de cardreader al regelmatig 'disabled / enabled' en drivers uninstalled in de device manager, maar het heeft geen effect.

Ik sta voor een raadsel, kan iemand mij dit uitleggen of zeggen wat ik kan proberen / doen?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 20:10
Klinkt als USB drivers van windows XP naar de shit. Dat kan ik je zeggen maar helaas weet ik niet hoe je het op moet lossen. Ik werk dagelijks met die cardreaders en kan je wel zeggen dat dit totaal geen bekend probleem is.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
Gooi in app. beheer eens je usb poorten weg en start dan het systeem eens opnieuw op.

shazam

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:19

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
DKasemier schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:57:
Klinkt als USB drivers van windows XP naar de shit. Dat kan ik je zeggen maar helaas weet ik niet hoe je het op moet lossen. Ik werk dagelijks met die cardreaders en kan je wel zeggen dat dit totaal geen bekend probleem is.
Tja dat dacht ik ook. ik heb dus een aantal keer de cardreader uit het apparaten beheer gehaalt, en vervolgens geboot, maar als ik em weer aanzet dan is het weer zo laat...
shazam schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:02:
Gooi in app. beheer eens je usb poorten weg en start dan het systeem eens opnieuw op.
al geprobeerd ;(

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Kijk ook eens in Disk Management, en check eens of en hoe (de verschillende poorten van) de cardreader er daar wel tussenstaat :).