Toon posts:

Touch screen software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik was in mijn vorige tropic een beetje wazig dus hier wat duidelijker ;)

Ik ben op zoek naar een programma of skin voor win amp die ervoor zorgt dat ik mp3's kan luisteren op
een computer waar als beeldscherm een touch screen aan is gekopelt.
De knoppen moeten dus groot zijn en de indeeling duidelijk.

De grootste eis is dat het mogelijk moet zijn IN het programma een internet explorer venster te openen
en het moet ook gemakkelijk zijn om te kunnen switchen van programma naar de internet pagina.
voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.commandcubes.com/Images/HAI_Weblink_and_Command_Cubes.jpg

Ik heb zelf al een programma gezien op internet namelijk Command cubes maar dit is echt te prijzig voor een klein projectje :P

Heeft iemand de naam van zo'n paket of plugin zodat ik hiermee verder kan gaan 8)7 ??

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 14:13 . Reden: duidelijker ]

Verwijderd

Topicstarter
kickerdekick

Verwijderd

Je hebt voor WinAmp een plugin, ik meen TVAmp, daarmee kan je iig Winamp besturen vanaf je TV, fullscreen. Dat is iets wat je zou kunnen proberen. Anders is er ook nog een andere plugin voor Winamp, dat is HTTPQ, daarmee kan je via HTTP GET requests Winamp besturen. Er zijn dan ook weer scripts te vinden die dat omzet naar een website via bijvoorbeeld PHP.

Ik heb hier thuis een media/fileserver met een geluidskaart, tvkaart (pinnacle pctv pro en een dc10) en veel hardeschijven (0.8TB). Deze server speelt mijn muziek af, via HTTPQ kan ik hem besturen met een zelfgemaakte website. Leuk playlists samenstellen, daarna inladen op Winamp. Dat gaat allemaal perfect. Ik kan zelfs secules aanmaken om opnames te automatiseren van tv en ik kan streaming tv kijken vanaf mijn pc of laptop.

Verwijderd

Topicstarter
dit is niet echt wat ik bedoel , eigelijk zou een touch screen mp3 programma ( desnoods skin voor winamp) ook prima zijn het hoeft alleen maar een internet explorer venster te hebben die je gemakelijk in het programma kan benaderen..

Verwijderd

Topicstarter
verduidelijkt

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Het klinkt stom, maar ik zou zeggen 'roll your own'. Maak je eigen stukje software op maat voor je Touch Screen.

Verwijderd

Topicstarter
niet echt een optie ik ben daar namelijk niet zo goed in.
Ik weet echt zeker dat dit bestaat maar dan gratis...

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Misschien kun je iets met E2-browser. Ik ken dit programma overigens zelf niet, maar het werkt met skins. Je kunt dus bijvoorbeeld de grootte van de knoppen aanpassen.

[ Voor 28% gewijzigd door Beuzelarij op 20-09-2005 14:58 ]

Verwijderd

weet je zeker dat je geen full screen mp3 speler nodig hebt? de meeste touch screens sturen gewoon muiscodes door of hebben hun eigen software die voor de kliks zorgt.

en misschien is het handig wat je nu precies wilt bereiken, wil je gewoon een mp3 speler hebben die gemakkelijk switcht naar een webbrowser, of wil je de hele explorer/startbalk vervangen?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
mediaportal?

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz ik ga deze probeeren als ik thuis ben maar als er nog andere opties zijn want ik zie hiet niet echt een muziek optie in..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:05:
[...]

bedankt voor je reply

weet je zeker dat je geen full screen mp3 speler nodig hebt? de meeste touch screens sturen gewoon muiscodes door of hebben hun eigen software die voor de kliks zorgt.

en misschien is het handig wat je nu precies wilt bereiken, wil je gewoon een mp3 speler hebben die gemakkelijk switcht naar een webbrowser, of wil je de hele explorer/startbalk vervangen?
klopt ik heb ook gewoon een touch screen die net doet of er een muis is aangesloten en de muis gaat ook naar die plaats op het scherm waar je hem aanraakt.
het moet eigelijk wel Full Screen zijn maar 1 van de belangrijkste dingen zijn dat ik gemakkelijk mn muziek kan afspelen en dat ik makkelijk kan switchen naar een internet explorer venster zoals bij command cubes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 15:20 . Reden: woei1 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

je hoeft niet elke 2 dagen te kicken hoor :/

Zet het nou even op een rijtje: je hebt al een touch screen? Deze 'klikt' gewoon waar je hem aanraakt? En nu wil je een grote, duidelijk winamp skin waar een webbrowser in zit?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even wat kicks weggehaald dat maakt je topic wat overzichtelijker :)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:53

Super_ik

haklust!

wat jij eigelijk zoekt is een plugin die een knop toevoegt, waarmee je een extern programma kunt starten. ik denk dat dat al heel anders googled.

mischien is dit iets:
http://winamp.com/plugins/details.php?id=143299
of
http://winamp.com/plugins/details.php?id=85103

[ Voor 33% gewijzigd door Super_ik op 24-09-2005 11:26 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:08:
je hoeft niet elke 2 dagen te kicken hoor :/

Zet het nou even op een rijtje: je hebt al een touch screen? Deze 'klikt' gewoon waar je hem aanraakt? En nu wil je een grote, duidelijk winamp skin waar een webbrowser in zit?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:19:
[...]

klopt ik heb ook gewoon een touch screen die net doet of er een muis is aangesloten en de muis gaat ook naar die plaats op het scherm waar je hem aanraakt.
het moet eigelijk wel Full Screen zijn maar 1 van de belangrijkste dingen zijn dat ik gemakkelijk mn muziek kan afspelen en dat ik makkelijk kan switchen naar een internet explorer venster zoals bij command cubes.
Super_ik schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:21:
wat jij eigelijk zoekt is een plugin die een knop toevoegt, waarmee je een extern programma kunt starten. ik denk dat dat al heel anders googled.

mischien is dit iets:
http://winamp.com/plugins/details.php?id=143299
of
http://winamp.com/plugins/details.php?id=85103
Denk je niet dat ik niet al het halve web heb doorgegoogled? als je nou eerst leest wat ik wil voordat je andword ik heb zelf een plaatje toegevoegt voor verduidelijking..

Het is meer een idee van een media portal zoals kleefding zei. Maar iets wat niet dezelfde eisen stels als een media portal aangezien het op een vrij oude laptop draait..

http://nolanparty.com/mediaportal.sourceforge.net/

zelf heb ik dit kunnen vinden lijkt me perfect maar draait niet op die pc , helaas..
Een skin zoals Command cubes zou het beste zijn maar het is vrij lastig dit soort dingen te vinden voor touch screens ( vrijwel nooit specifiek voor touch screens )

Alsnog bedankt voor julie reply btw..

Iemand nog goede ideeen ??

Verwijderd

Topicstarter
Oke , ik heb het supper paket gevonden !
Het is een media center en werkt perfect met het touch screen samen.
Ook kan ik in het programma zelf een web browser openen en simpel switchen
Het programma heet Meedio http://www.meedio.com en zelf nu gebruik ik lang nog niet alle opties die dit programma rijk is.

Ik hoop dat iemand die dit tropic nog eens naleest er nog wat aan heeft..
Pagina: 1