With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
En wat voor voeding, en wijken de voltage lijnen ver af ?
(Verkeerde voltages zorgen veel sneller voor ruis bij hardware)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Nee het is gewoon keiharde ruis geluid alsof je tv of radio niet goed afgesteld staat. (oude radio's moderne doen het niet meer). Dit begint hij toe doen als hij een geluid zou moeten afspelen en blijft dat dus toen tot hij weer een geluid moet afspelen. Het is dus geen inferentie van een andere bron.
Maar mijn stroomlijnen zijn netjes binnen de waarden en wijken niet veel af (5v zat op 4.9)
De chipset op mijn Mobo VT8237R
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Nogmaals het is geen ruis tijdens een geluid afspelen.
Verwijderd
Nadat ik de geluidskaart drivers opnieuw geinstalleerd had was het voorbij (onder het motto: wat kan er veranderd zijn, want ik voor de installatie van de MCE150 had ik nergens last van)
Blijkbaar heeft de update van de geluidskaart drivers weer iets overschreven/aangepast van de installatie van de Hauppauge drivers.
Maar ja ik zie dat je dat al gedaan hebt.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 18:58 ]