Toon posts:

Ati Radeon 7000 en games

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een vriend met een 2600Mhz pc en een ati radeon 7000 zoek ik een lijstje met games die je daarop kan spelen.

Ik weet dat het een low budget kaart is, maar bijv. need for speed 3 doet het perfect en hij speelt niet al te vaak games. Ik heb zelf een flinke kast vol met games vanaf 2002 ongeveer en daar zit vast veel moois voor hem tussen.

Nu nog een lijstje of een site waar je titels kan vinden, want alles zelf uitproberen is niet echt ideaal... iemand tips?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Tip: Op de achterkant van het hoesje van een game staan de systeemeisen. Veel spellen kun je zo al elimineren, en de rest is nog een kwestie van uitproberen. Aan welk genre denk je?

[ Voor 8% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-09-2005 15:52 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
kijk eens op de doos van de spellen daar staan vast wel de sys spec op :)

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 19:37
Zoek de nieuwste game die nog vloeiend loopt, dat zal dan de nieuwste game zijn die hij kan spelen. Een kameraad van mij heeft ook een 7000, hij kan zelfs nog SWAT 4 spelen. Niet met alle details natuurlijk, maar het kan wel.

Verwijderd

mohaa

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet alle games origineel, dus ik kan niet alles op de doosjes zien, maar dat hadden jullie al door. Afgaande op de titels die er nu staan moet ik bij de games van 2002 / 2003 kijken?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Opscheppen over Warez is niet bepaald de bedoeling. Hoe jij aan je spellen komt is jou zaak, maar we willen dit soort ding niet op GoT horen.

Verder is met ook maar minimale inspanning dit soort gegeven wel te vinden - bijvoorbeeld op de website van de makers, of in reviews...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.