Toon posts:

logitech z-5300 nog te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een surround setje aan te gaan schaffen en na wat speurwerk blijkt te logitech z-5300 overal erg goed uit de testen te komen. Mijn budget ligt zo rond de €150,-.

Ik kan alleen deze set nergens meer vinden, zelfs niet op de logitech site. In de computer totaal van juni dit jaar wordt hij nog wel meegenomen in de test, dus ik ben eigenlijk een beetje verbaast.

Ik kan ook geen set vinden van logitech, creative etc die zich qua kwaliteit, presatie kan meten aan de z-5300 in deze prijsklasse.

Weet iemand of logitech de productie gestopt heeft van de z-5300 en zo ja, of er een goed alternatief is in deze prijsklasse. (6.1 of 7.1 mag ook)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/18038

Als je geen bezwaar hebt tegen 2e hands? ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, voor een alternatief kan je gewoon zelf zoeken en luisteren en lezen. Het is niet de bedoeling dat je hier neerzet "joh, welke moet ik kopen" zonder verder zelf iets te doen.

In de pricewatch van tweakers.net kan je zien welke winkels het nog op voorraad hebben en voor het kiezen van een pc speakerset lopen een paar topics (eentje centraal met dat als onderwerp en eentje specifiek over logitech). Orienteer en beslis dus zelf, het is niet de bedoeling dat wij dat voor je gaan doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.