Computer blijft hangen in desktop na crash restart[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Deido
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-02 09:11
Ik was aan het internetten was het volgens mij, .. toen hij ineens freezde, niks werkte dus ik drukte maar op de restart knop. Start ie op krijg ik ineens een heel ander menu dan het gebruikers kiezen menu, zo'n klein inlog menuutje. Log ik in krijg ik alleen mijn achtergrond te zien, na een tijdje geeft een eror aan over explorer en dan gebeurt er niks, is het te reparen of betekent het formateren en installeren?

Hulp wordt erg gewaardeerd!

Greetz diederik

Straight from Vertigo

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik kom echt helemaal totaal geen nuttige informatie tegen in je topicstart. We verwachten hier op GoT dat je uitgebreid vermeldt wat je allemaal hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Als je even door de Windows Operating Systems - FAQ heen was gelopen had je onder andere Windows XP en 2000 BSOD guide en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. gevonden, waarin een heleboel staapen staan die je kan ondernemen als Windows niet meer wil starten.
Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door, daarin staat nog eens op een rijtje hoe alles hier op het forum er aan toe gaat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.