Toon posts:

[Outlook2003] Exporteren bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag in outlook 2003 mijn accountinstellingen exporteren om veilig te stellen na een fresh install. Mijn mail veilig stellen heb ik al uitgevonden, dit wordt in een pst file gedaan. Deze heb ik even op een andere locatie gezet.

Maar is er ook een bestand waar de outlook2003 mail accounts in staan?
En ik zoek ook het bestand waar de emailaddressen in staan, evenals de instellingen van het programma.

De search levert niets op.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan met de Profile Wizard uit de Office 2003 resource kit dit allemaal wel voor elkaar krijgen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles even nagezocht, maar ik zie dit nergens staan in outlook 2003..
Waar moet ik zijn?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In de Office 2003 resource kit :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

'search levert niks op' & 'alles even nagezocht' zegt helemaal niks. Wat heb je gezocht, hoe, welke zoektermen? Als je dat vermeldt in je startpost heb je meer kans dat anderen ook daadwerkelijk moeite willen doen om je verder te helpen. ;)

Op deze manier een probleem posten komt snel over als 'ik kon het zo snel niet vinden, lossen jullie het even op' en daar is dit forum niet voor bedoeld. Als je precies post wat je hebt gezocht kunnen we je anders ook helpen met het vinden van de juiste zoektermen.

Probeer bv google eens met save+settings+outlook.

Anyway. Dit is een basic-zoekertje en krijgt daarom van mij een slotje. Als de je de forum netiquette doorleest snap je denk ik ook waarom. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.