Toon posts:

Welke Marantz CD speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een Marantz 63 MKII KI Cd speler en ik wil upgraden. Ik kan 2e hands een CD 80, een CD 10 of een CD 17 MKII kopen. De CD 80 stamt uit eind 80 en de CD 10 ca 1993. Wat zou jullie keus zijn als je niet naar de prijs maar naar muzikaliteit kijkt? Of gewoon de CD 63 houden?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik weet dat de CD63KI een goede speler is, dat weet ik. En dat je al goed je best moet doen om hem up te graden. De CD80 zit in dezelfde reeks als de CD72 en CD60, 2 spelers in mijn bezit, waar ik toch ook wel zéér tevreden van ben, dus die zou al zeker een mooie keus zijn.. Of hij beter is als de 63KI, moet je zelf gaan uitmaken.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ga anders eens op zoek naar een AH! Tjoeb `99. Kan zich makkelijk meten met (imho zelfs beter dan) de CD17KI. Als het ff kan wel een volledig gemodificeerde met burr brown opamps etc.

De mijne was met alles erop en eraan 200 euro, een koopje!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat de CD 17 en CD 17 KI inderdaad niet zo goed klonken, maar dat de CD 17 MKII en CD 17 MKII KI een stuk verbeterd zijn en ook wel beter klonken dan de Tjoeb. Dus misschien heb jij het over een vergelijk tussen de 1e CD 17 en de Tjoeb dat de Tjoeb beter klonk?

Verwijderd

Ik heb de CD 17 Mk II gehad en ik vind het zeker een zeer goede speler.
Het is maar net wat je qua eigenschappen lekkerder vind klinken.