Toon posts:

programeren vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,
ik vind het leuk om te programeren en te kijken wat je ermee kunt
nou had ik 2 vragen
stel je zou een besturingssysteem willen schrijven,
*in welke taal moet dat
*hoe heet het bestand dat als allereerste word opgestart voorbeeld:
je hebt linux knoppix die draait vanaf de cd hoe heet het bestand met de 1e opdracht
groetjes blackbram,
P.S. stel je kent een site waar je zoiets kunt vinden hoe heet die dan

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-04 13:05
Heb je zelf al gezocht op dit forum en zo ja wat zijn dingen die je ondertussen wel weet?

Zoek op Eigen OS

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat zitten zoeken maar ik kan het antwoord op mijn vragen niet echt goed vinden.
weet jij mischien welke topic de antwoorden op mijn vraag heeft

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[b]Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:21:[/b
P.S. stel je kent een site waar je zoiets kunt vinden hoe heet die dan
Google..en anders de GoT search.

Zo te zien aan de vragen die je stelt ben je nog nauwelijks zelf bezig geweest om informatie te verzamelen. Op google kan je echt informatie vinden over het booten van een PC. Ook met de GoT search zijn er antwoorden te vinden op een aantal vragen van je. Er zijn hier zelfs topic geweest over het maken van een eigen OS inclusief tutorials.

Hier op GoT gaan we er vanuit dat je eerst zelf actief opzoek gaat naar informatie. Zelf zoektermen hiervoor verzinnen lijkt me nu ook weer niet zo moeilijk toch? ;)

Edit: Ow, en welkom op GoT :) Lees voor de zekerheid Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door zodat je weet wat we hier van je verwachten. Daarnaast heeft elk eigen forum ook een eigen beleidtopic waarin wat specifiekere zaken worden uitgelegd.Hier in Programming & Webscripting is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 10-09-2005 14:39 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.