Is deze pc geschikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:00
Heey mensen..
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb graag eentje wat lekker loopt en waar ik lekker op kan gamen. Ik heb deze gevonden bij lidl en ik zou wel eens willen weten wat jullie van deze pc vinden. Hier komt ie:

Targa PC 3400

Targa PC 3400+
De multifunctionele PC: Ultra AN 64 3400+
* TARGA® introduceert met deze Ultra-Performance- Home-Entertainment-System nieuwe maatstaven.
* Met de volledig uitgeruste TARGA® Ultra AN 64 3400+ heeft u zo goed als onbegrenste mogelijkheden! Beste vermogen in zijn soort, ultra-realistische grafische effecten, een niet te evenaren uitrusting: de nVidia® GeForce™ 6645 grafische processor is het krachtpakket voor actuele topgames. Dankzij de nVidia® ForceWare™ driver is hij ook nog consequent betrouwbaar. Digitale videorecorder, time-shifting, TV-kijken op PC, radio beluisteren en genieten van DVD –video’s met acht-kanalen sound – alles is mogelijk – en bovendien gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening
16x DVD Multinorm brander, schrijft tot 8,5 GB op één DVD
1 x Toshiba® DVD-ROM: 16x DVD, 48x CD-ROM, 1 x Toshiba® Multinorm Layer: 16x DVD+R, 16x DVD-R, 4x DVD+/-RW, 5x DVD+R Dual Layer, 48x CD-R, 24x CD-RW, 48x CD-ROM (read), 16x DVD-ROM (read), 2x DVD-RAM (read)
high-End uitrusting:
9-in-1 geheugenkaartenlezer leest en schrijft gegevens van 14 verschillende mediatypes
aansluitingen: 8x USB 2.0 + 3x Firewire
WLAN 54Mbit/s IEEE 802.11 g
gigantisch software-pakket

processor
* AMD® Athlon™ 64 3400+ met Hypertransport en Quantispeed, sokkel 939, EKL super Silent-Cooler
Grafische kaart
GeForce 6645 Targa® High-Speed Edition grafische kaart met Silent-Pipe, 128 MB, Microsoft® DirectX® 9.0, Double Monitoring, PCI Express! De componentenuitgang maakt de aansluiting van moderne toestellen zoals LCD-TV, beamer met HDTV ondersteuning mogelijk. Dankzij het passieve koelingssysteem werkt de kaart volledig geruisloos. Een ultra-realistische spelbelevenis in actuele topgames wordt gegarandeerd dankzij omvangrijke effectmogelijkheden en het beste vermogen in zijn soort.
internettelefonie
* wereldwijd goedkoop telefoneren incl. webcam en stereo-koptelefoon met microfoon
DVB-T
* TV-kijken en radio beluisteren met de beste kwaliteit – waar u maar wilt! De Targa® Ultra AN64 3400+ kan niet alleen de traditionele analoge TV en AM/FM stereo radio ontvangen, hij is ook uitgerust voor de toekomst. Met de bijgeleverde Software Power Cinema 4.0** verandert u uw Targa PC in een compleet en digitaal entertainmentcentrum voor thuis.
Software
* Microsoft® Windows® XP Home
* Microsoft® Works Suite 2005 Setup OEM bestaat uit:
* Word 2002
* Works 8.0
* Works Clipart
* Encarta encyclopedie Winkler
* Photo Premium 10!
* AutoRoute 2005 installation
* Pinnacle Studio 9 SE OEM: videomontage software
* NERO 6 OEM Suite
* SIPPS OEM: internettelefonie software
* Cyberlink Power Cinema 4 OEM
* eTrust AntiVirus 7 OEM

Alle meegeleverde programma's zijn OEM-versies, die enkel in combinatie met een gekocht PC-systeem mogen worden gebruikt. OEM-versies kunnen inhoudelijk en uiterlijk van de originele versies afwijken.
Bluetooth
Communicatie & aansluitingen
* 9-in-1 geheugenkaartenlezer
* analoge modem 56 K (V.90), 10/100/1000 MBit Ethernet, Wireless-LAN-USB-stick Bluetooth USB- stick, webcam en stereo-koptelefoon met microfoon.

aansluitingen voor:
* 1x Composite-IN, 1x S-Video-IN analoog, 1x FireWire IEEE 1394 * 2x USB 2.0, 1x Audio-IN, 1x Line-OUT, 1x Mic-IN
aansluitingen achter:
* 1x PS/2 keyboard, 1x PS/2 Muis , 6x USB 2.0 (1.1 compatibel),
* 1x RJ45 (gigabit-LAN), 1x serieel, 1x parallel, 4x Audio-OUT (AC'97 8-channel), 1x SPDIF-OUT, 1x SPDIF-IN, 1x Line-IN, 1x Mic, 1x VGA, 1x DVI-I, 1x Composite-OUT, 1x S-Video Out, 1x Components-OUT, 2x Firewire IEEE 1394, 1x DVB-T & analoog ,TV antenne, 1x FM antenne

Inclusief uitgebreid accessoirespakket:
* draadloos toetsenbord & optische herlaadbare draadloze muis
* stereo-koptelefoon met microfoon
* webcam
* wireless-LAN USB-stick
* Bluetooth USB-stick
* stereo luidsprekers
* infrarood afstandsbediening
* xD-adapter

Ik hoop dat jullie mij kunne helpen met het zoeken van een fijne pc

MVG Joey

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:50

Snippertje

Light up your life

Met die VGA zal je niet lkkr kunnen gamen, tenminste... wat is lkkr bij jou?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me een beetje een typische ALDI-pc.
Als je echt wil gamen kun je beter naar wat anders zoeken, zelf samenstellen lijkt me het best.

• Ilya
  • Niet online
Die aldi graka's zijn altijd twijfel achtig met die rare nummers. Ik zou gewoon zelf een systeem samenstellen als je wilt gamen.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik heb op BalusC zijn site geen 3400+ socket 939 kunnen vinden... Dus ze kunnen je aansmeren wat ze willen. Die 6645 is waarschijnlijk een iets lager geklokte 6600.

Edit: voor zover ik weet heeft de 6x00 serie geen native HDTV-ondersteuning. Zoals we van Aldi gewoon zijn: een hele hoop dure woorden (shock and awe?).

Ik weet dat het geen Aldi-aanbieding is, maar het is wel het Lidl-huismerk...

[ Voor 44% gewijzigd door Borromini op 10-09-2005 14:09 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Ilya
  • Niet online
TheFrozen schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:04:
Die aldi graka's zijn altijd twijfel achtig met die rare nummers. Ik zou gewoon zelf een systeem samenstellen als je wilt gamen.
offtopic:
Edit: damn RoD :P
Sry, was niet ingelogt, dus klikte op quote ipv edit :X

Wat kost die aldi pc?

[ Voor 18% gewijzigd door Ilya op 10-09-2005 14:07 ]

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 22:13
Voor dit soort vragen is een speciaal topic: Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 2

Verwijderd

ligt het nou aan mij, of missen er wat redelijk belangrijke gegevens zoals intern geheugen en harde schijf ofzo :s
Met die gegevens zou mss iets meer zijn te zeggen, en de prijs enzo. Ik zou in ieder geval zoals ik het lees dit ding nooit kopen als ik jou was. Gewoon lekker zelf iets in elkaar (laten) proppen, bij een goede computerwinkel...

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Deze is toch ook al eens eerder verkocht?

Ik zou in ieder geval wat aan de koeling doen :/ Hoor van verschillende mensen dat die processor idle al op 55 graden en soms wel meer loopt :|

Dan een passief gekoelde videokaart in een kast met (geloof ik) geen airflow 8)7

Ik neem aan dat ze 3500+ bedoelen?

Die videokaart is waarschijnlijk ongeveer geklocked tussen een 6600 en een 6600Gt in.

Ik zou hem zelf bouwen als ik jouw was in ieder geval :/

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid: een Amd athlon 64 3400+ op socket 939 bestaat wel degelijk hoor. Hij wordt namelijk alleen aan oem bouwers verkochten en dan met name medion, targa (i.i.g de bouwer van die aldi/lidl pc's)

Ik zou deze trouwens niet kopen. Als je er niks van af weet laat een offerte opstellen bij een beetje normale pc zaak en je hebt denk heel wat beters. :)

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:29
Ik zou hem als ik jouw was niet kopen. Voordat geld kan je beter een compu zelf samenstellen. Daarnaast krijgt je een heleboel zooi erbij.
Koop een leuk 939 mobo een venice proc 3200+ of 3500+
2x512 mb dual channel geheugen
200 gb hd
dvd brander en dvd-rom
Mooie kast en voeding (bijv antec)
En koop dan van het geld van je overhoud een brute videokaart.
misschien heeft iemand nog een xp cdtje liggen.... >:) of studentenlicentie

PC bij lidl kost 999 euro. Voor dat geld heb je veel betere compu's

Die krijg je bij www.azerty.nl voor dit voor dat geld: ( vlug wat bijelkaar gezocht hoor)

Antec Sonata II 450 Watt, Zwart € 93,28
AMD Athlon 64 Venice 3000+, Socket 939, Boxed 126,05
Corsair ValueSelect , 1 GB, PC3200, 400 MHz, Value Serie (2x 512 MB) 91,60
Samsung Spinpoint 200 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II 79,83
Asus A8N-E 78,15
NEC ND-3540 16 x, 8 x, 16 x, Zwart, OEM 34,45
Asus DVD-E616P2 16x, 48x, Zwart, Retail 20,17
Logitech Cordless Desktop LX300 Zwart, Retail 39,49
Logitech X-530 51,26
XFX GeForce FX 6600 GT 256 MB, PCI Express x16 162,19

Totaal bestelling € 776,47
BTW 19% 147,53
Vaste verzendkosten 8,50
Te betalen € 932,50

Ps; voor 35 euro zetten ze hem inelkaar

[ Voor 64% gewijzigd door chrisborst op 10-09-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Nu online
Ik dacht zelf dat de 6645 een opgevoerde 6600 was, daarmee zit hij tussen de 6600 en de 6600GT.
Maar om te gamen is het nou niet echt je van het.
Ik sluit me erbij dat je beter ergens anders een pc kan samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 01-10 16:00
Nou mense harstikke bedankt voor de sneller reply's. Ik ben nog maar een beginner, dus sorry voor de dingen die ik was vergete erop te zetten. Maar ik heb net berekend dat ik na nieuwjaar een hoop geld heb en dan koop ik me een high end game pc van bestbuy op Tweakers >:)

Bedankt allemaal!

Joey
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.