[MCE 2005] Zenders verdwenen uit Mediacenter

Pagina: 1
Acties:

• dutchcrusader
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 12:51
Sinds een dag of twee zijn er een tiental zenders verdwenen uit mijn Mediacenter (draait op Windows MCE). Ik dacht dit eenvoudig te kunnen oplossen door een nieuwe zenderlijst (en EPG) te downloaden, maar het probleem bleef bestaan.
Ik heb toen een aantal kennissen gebeld die in het zelfde gebied wonen (valt onder Cogas Almelo) en zij hadden dit probleem ook.
Heeft iemand dit al eens gehad en hoe heb je dit opgelost?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf al geprobeerd en even de kabelboer gebeld? Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. Ik zet nog even [MCE 2005] in de titel, dit per de Windows Operating Systems - Policy. Neem die ook nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Klopt, dit gebeurt op het moment dat zendernamen veranderen. Dit probleem had ik ook toen Yorin RTL7 werd. Ik heb het opgelost door de standard instellingen van de gids/tv te herstellen. En de zenders weer vervolgens terug te zetten naar hun goede kanalen.

Heel vervelend, maar het is niet anders.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hier ook in het hele hoge Noorden ;) Gaat nog wel een keer veranderen.

/dev/null

• dutchcrusader
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 12:51
De kabelboer had nauwelijks een idee waar ik het over had.
Ben dus zelf maar weer aan de slag gegaan. Heb alle zenders gewist en MCE teruggebracht naar standaard-instellingen. Daarna de zenderinfo en de EPG opnieuw gedownload en het probleem was verholpen!
Bedankt voor jullie reacties!!