Toon posts:

draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,
bij ons thuis zitten we met draadloos , we hebben 2 verdiepingen , en de draadloze router staat beneden , als ik boven wil gaan met men laptop heb ik weinig of geen ontvangst , Kan ik dit oplossen? ik kan de router niet verplaatsen , hij moet beneden staan. Bestaan er geen sterkere ofzo dat ik boven ook draadloos kan surfen? zoja welke.
ik zit nu met een skyracer WBR 254.

grtz Osorkon

Verwijderd

een acces point kopen dat als wireless bridge dienst doet lijkt me een oplossing. of een krachtigere, externe antenne kopen

Verwijderd

Ja genoeg, Asus, Linksys, Belkin, zo kan ik nog wel even doorgaan met sterke wireless verbindingen, goedkoop is meestal ook duurkoop ;)

Maar ligt het daar wel aan, staat er niet iets in de buurt wat stoort ofzo?

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 20:56

Crazy-

Best life ever

NetGeart WGT624 is hier uitermate geschikt voor, is een zeer sterke draadloze router.

we hebben begin dit jaar verscheide merken getest (SMC, Netgear, sitecom,dlink,linksys en nog een paar) daar kwam de NetGear echt het beste uit.

Getest in een huis met kelder/bg/verdieping/zolder, betonnen muren/vloeren.

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• CKWeb
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
(overleden)
Een andere oplossing is wellicht het verlagen van de snelheid. Ruwweg is de snelheid omgekeerd evenredig met het bereik.

De snelheid kun je aanpassen via: Configuratiescherm - Systeem - Tab Hardware - Apparaatbeheer.
Nu dubbelklikken op je Netwerk-adapter, dan (bij mij) Tab Geavanceerd. Ik kan de snelheid van 1 Mb/s tot 54 Mb/s. Probeer 1Mb/s eens.

Ook heeft het zin om eens een ander kanaal te proberen. Kijk eerst even op welke kanalen de WLANs in je ongeving werken en kies een kanaal daar uit de buurt.

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler." Albert Einstein (1879-1955)

Verwijderd

helaas zijn al die el cheapo linksys & netgear whatever dingen niet zo sterk.. te stralen maar zon 60 a 70mwatt uit vaak...

Senao doet echter 100mw.. het maximale dat toegestaan is in NL.
www.zx-yagi.nl

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 23:48 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
die snelheid vertragen enzo helpen niet , ga toch nieuwe router kopen

thx vr het advies

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vergeet niet dat alleen een sterke router misschien ook niet genoeg is. De netwerkkaart moet natuurlijk ook een groot genoeg zendvermogen hebben :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Mja, hier is serieus zat over te vinden en ik vind je topictitel ook nogal inspiratieloos. Volgende keer graag probleemomschrijvend.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.