Ik heb een Asus K8S-MX moederbord met een Athlon 2800xp+ waarop een nieuwe(dus schone) installatie van Windows XP Home op geinstalleerd moet worden. Ik heb nu 3 harde schijven gehad en de computer ziet prima de harde schijven. Deze zijn keer op keer gecontroleerd. Maar bij installatie vanaf de blauwe schermen gaat goed en na de reboot krijg ik "Boot failure". Dus kan niet opstarten vanaf het systeem. Ik heb zowel IDE(deze moet zonder drivers geinstalleerd worden) en Sata(met drivers) geprobeerd.
Wat is er allemaal aan gedaan:
geheugen verwisseld.
bios geupdate.
bios gereset.
andere videokaart
Andere harde schijf
Andere cdromspeler/dvdspeler
Andere voeding en ga zo maar door.
Andere IDE kabel
Waar komt dit probleem vandaan en is het nog op te lossen? Want Boot Failure wil zeggen dat die het systeem niet kan opstarten maar de bootsequence staat goed. De harde schijf wordt goed gezien. De orginele schijf die in het systeem zat heeft hetzelfde probleem terwijl deze maanden lang zonder problemen heeft gestart. Dit was een 80gb Samsung SATA
Wat is er allemaal aan gedaan:
geheugen verwisseld.
bios geupdate.
bios gereset.
andere videokaart
Andere harde schijf
Andere cdromspeler/dvdspeler
Andere voeding en ga zo maar door.
Andere IDE kabel
Waar komt dit probleem vandaan en is het nog op te lossen? Want Boot Failure wil zeggen dat die het systeem niet kan opstarten maar de bootsequence staat goed. De harde schijf wordt goed gezien. De orginele schijf die in het systeem zat heeft hetzelfde probleem terwijl deze maanden lang zonder problemen heeft gestart. Dit was een 80gb Samsung SATA
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!