"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Ik ben dus op zoek naar de firmware update van dit merk/serie.
Voorlopig kan ik nog geen uitspraak doen over de afspeelkwaliteit van films en andere... Ben net verhuisd en m'n tv staat nog thuis. Echter gebruik ik hem voorlopig nog als cd-speler en daar ben ik al bij al tevreden mee. Ik heb een instapreceiver (VSX-D814) met een -hoe kan het ook anders- instap-surroundspeakerset waar ik niet teveel over moet klagen. Dus als je niet veeleisend bent, kan je hem best gebruiken als cd-speler.
Toch zou ik hem niet zelf gekocht hebben ivm de bouwkwaliteit. De speler voel enorm fragiel aan en de knopjes zijn gewoonweg brak. De helft van de tijd reageert de speler niet wanneer je ze indrukt. Nochtans heb ik al iedere mogelijke manier geprobeert om die knopjes consequent te laten reageren. Bovendien zijn ze ook nog eens klein en onhandig geplaatst en verschuift de speler wanneer je ze indrukt. (speler te licht kwa gewicht?).
Enige uitkomst is de afstandsbediening gebruiken, maar dat onding ligt nooit op dezelfde plaats
Voila, mijn mening, hopelijk ben je er iets mee...
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Ach ik kijk gewoon of-tie d'r nog staat bij de Makro, en we zien wel wat er aan firmware komt. Ik kijk nooit films met subs...
Thx anyway
Verwijderd
Daarvoor had ik een Mustek DVD-speler bij de Mediamarkt gekocht voor €70 (in 2004 nog), toen was het prijsverschil tussen de grote merken en de rest (lees: goedkope troep, uit ervaring) ongeveer € 100. Na een paar maanden begon hij raar te doen en groen beeld weer te geven tijdens het afspelen van DVD's, na een omruil is de tweede speler ook raar gaan doen, dus is er gezocht naar een alternatief.
In April was ik in de Sony Showroom en daar was het liefde op het eerste gezicht
Gekocht vanwege:
+ Het design, (Sony blijft prachtige design's maken
+ DivX ondersteuning, (daarom voldeden de oudere modellen niet).
+ Accepteert alles (Audio CD, CD-R/CD-RW, DVD-Video, DVD+/-R, DVD+/-RW, DivX).
+ Goede ervaring met Sony apparatuur (maar dat is persoonlijk).
Minpunten:
- Geen PS (Progressive Scan), maar zijn broer heeft het wel (ik weet het typenummer niet meer).
Die knopjes op de speler zelf zijn opzich een beetje vreemd, maar de speler zelf verschuift bij mij nooit tijdens het indrukken van de knoppen, (de afstandsbediening ligt altijd naast me
De afstandsbediening werkt perfect, (itt mijn vorige DVD speler
En zelfs slide-shows worden uitstekend weergegeven en na de film de TV uitschakelen via de afstandsbediening van de DVD-speler
Gewoon een topapparaat!
Verwijderd
Ik heb daarnet even gegoogled en ik vond juist nieuwe firmware!!Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:11:
Ik heb Sony DVP-NS32 DVD-speler met DivX. In het algemeen werkt het perfect en speelt het alle DivX films af. Het enige en de grootste minpunt is dat het géén ondertitels (.srt) ondersteund.
Ik ben dus op zoek naar de firmware update van dit merk/serie.
http://www.sonydigital-li....asp?m=DVP-NS32&f=fw&l=nl
Deze gebrand, in de DVD-speler gezet en de firmware is geupdated!
Alleen jammer dat ik films met de verschillende ondertitelingen heb en dus werkt het weer niet. De film en ondertiteling moet precies hetzelfde naam zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Iemand ervaringen hiermee?
Ach nou ja, da's met de meeste softwarematige oplossingen op PC ook zo. Als je dat éénmaal weet, brand je gewoon CD's met avi en srt met dezelfde naam.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:16:
Alleen jammer dat ik films met de verschillende ondertitelingen heb en dus werkt het weer niet. De film en ondertiteling moet precies hetzelfde naam zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.